Mary's view
W: Promiň Mary už musím, přišla sestřička s léky a večeří. Když tak pak ještě napíšu :)
M: Dobře pa Wille :)
Tak a teď je čas na učení. Takže co mám zítra vlastně za hodiny? Hm... matika, angličtina, biologie, psychologie, dvě hodiny češtiny a nakonec hodina tělocviku. Bezva učení není moc... Musím se akorát naučit biolu a psychologii, češtinu si párkrát přečtu a matiku a angličtinu umím docela obstojně takže se to učit nemusím...
Uf! Konečně jsem zaklapla poslední sešit. Učila jsem se 2 hodiny a jsem úplně mrtvá, ale spát ještě nepůjdu... Tak a co teď? Co budu dělat...? Z přemýšlení mě vyrušil můj mobil, který zacinkal. To znamená, že mi přišla zpráva. Že by Will? Podívala jsem se na display a zjistila jsem, že to nebyl Will, ale Becka.
Becka: Čauko Mary :)
Mary: Ahoj Beks :)
(Becka=B)
B: Jak se máš?
M: Fajn :) jak ty?
B: Dobrý :) můžu se na něco zeptat :O?
M: Jasně ptej se :)
B: Dobře, takže proč se Will ptal jestli si za ním byla?
M: No měla jsem praxi na jeho pokoji a on se zrovna probudil, chvilku jsme se bavili, pak se mi omluvil a pak jsme se zase bavili, ale já už musela jít pracovat, tak jsme se rozloučili a on mě poprosil jestli bych za ním ještě nezašla
B: Aha :) Počkat cože? Za co se ti omlouval?
Sakra já jsem blbá, teď musím s pravdou ven...
M: No na té party po mě tak trochu vyjel....
B: COŽE? JAK JAKO VYJEL? :O -.-
M: No prostě mě chtěl dostat do postele...
B: Já ho zabiju!
M: Klid Beks, omluvil se mi :)
B: Tak proto si odešla... no i když se ti omluvil... je to přece jen Will :/
M: Jak to myslíš?
B: To je složitější... prostě je to dokař! Je to nejlepší kamarád mého přítele, takže o něm lecos vím...
Přesně jak jsem si myslela! Je to ten typ kluka, který se s holkou vyspí a pak ji odkopne. Vsadím se, že jeho nejdelší "vztah" trval maximálně týden. Ale počkat... Proč by se mi potom omlouval a byl na mě milý?
M: Já to tušila... potom jak se choval..., ale proč by se pak omlouval...?
B: Mění taktiku...
M: Co?
B: No taktika "pojď se mnou do postele" nevyšla tak zkouší taktiku "hodný kluk"
Jo to je dost možné, dám si na něj pozor!
M: Asi máš pravdu Becko, budu si ne něho dávat dobrý pozor
B: Dobře Mary, ale kdyby něco jsem tu pro tebeJ Jinak Will je fajn kluk, ale je to děvkař a já prostě nechci aby ti nějak ublížil... Stačí, že to udělal ten čurák Ben -.-!
Bože ještě teď bych mu nejradši dala přes hubu!
ČTEŠ
We need a miracle
Teen FictionWilliam 18-letý kluk, který v životě nepoznal lásku a nikdy nikoho nemiloval. Naopak Mary 18-letá holka, která lásku moc dobře zná a také milovala, ale láska ji zradila. Co se stane když se tihle dva potkají? Změní jim to jejich dosavadní život? A z...