Dnešní kapču chci věnovat: svojí sestřičce @LucyNeu, @Ladybug-et-Chat, @Monicka12 a @Lizatko11 jsou to strašně fajn holky a určitě doporučuji přečíst si jejích díla, píšou opravdu skvěle ;):)
Mary's view
Pro boha. On udělal tohle všechno jen kvůli tomu, že mi málem dal pusu? A ještě se cítí vinný? Vždyť nic neudělal. Teda skoro, ale to je jedno. Tohle pro mě ještě žádný kluk neudělal a ještě nikdo mi nikdy nedal modré růže, mimochodem moje oblíbené. A když nad tím tak přemýšlím je to vlastně strašně krásné gesto. Upřímně řečeno tohle bych od Willa a musím říct, že mě tím příjemně překvapil. Ale asi bych mu měla napsat....
M: Ahoj, Wille :3
W: Ahoj, Mary :/ :)
M: Proč ten Smolík -> :/
W: Um... no já.... Přišly ti ty růže?
M: Ano a děkuji jsou nádherné, ale jak si...?
W:To věděl...? Becka :)
M:Já to tušila :D a Wille?
W:Ano?
M:Moc ti děkuji za ty růže a neměl sis dělat škodu... já se nezlobila jen jsem zpanikařila a nenapadlo mě nic jiného než utéct, takže ses vůbec nemusel omlouvat a navíc já bych kvůli takové hlouposti neukončila
W: A já myslel, že jsem to totálně podělal :( :D a ty růže... žádnou škodu jsem si neudělal, když tě potěšili :3 ;) takže jsem pořád kamarádi? :O :)
M: Samozřejmě, že jsme ;) :*
W: Bože, princezno ty jsi vážně úžasná :3 <3
M: Ale nejsem :D *červená se až na zadku*
W: Jsi a mimochodem už jsem ti řekl, že jsi strašně roztomilá když se červenáš? :D :3
M: Um... no párkrát jo :3 :)
W: Vážně? :O :) tak to říkám/píšu znova... Jsi roztomilá když se červenáš :3
M: Děkuji :3 :*
W: Nemáš zač ;)
„Mary, zlatíčko pojď sem na chvilku" zaslechla jsem mámin hlas z kuchyně. „Jasně, mami jen chviličku počkej" odpověděla jsem.
M: Wille, už musím volá mě mamka :( :) tak zatím, možná ještě napíšu ;)
W: Dobře, tak zatím princezno :3
Aww to je tak sladký když mi říká princezno :3, ale asi bych se měla přestat rozplývat nad Willem a měla bych jít za mamkou. „Tak jsem tady, mami co potřebuješ?" zeptala jsem se. „Pomohla by si mi prosím s večeří?" řekla mamka. „Dobře, mami a copak budeme vařit?" „Steak s hranolkami a zeleninovým salátem a jako dezert cheesecake" odpověděla. Ale počkat! Tohle "menu" vaří mamka jen při nějakých významnějších událostech. „Mami?" „Ano, holčičko?" „My dneska něco slavíme?" zeptala jsem se. „No víš taťka se dneska vrací se služebky a tak mu chci dělat radost" odpověděla mamka. Jupííííííííííííííí taťka se konečně vrací!!!! Neviděla jsem ho skoro měsíc. „Páni,mami to je super, tak to by jsme už měli začít!" řekla jsem nadšeně. „Dobře, Mary nejdřív dej prosím hranolky do trouby a připrav mi sušenky na cheesecake." „Jasně, šéfe!" řekla jsem,dokonce jsem i zasalutovala, začala jsem se strašně smát a mamka se mnou. „Mary, tak tohle se ti povedlo, ale měli bychom začít s vařením" řekla mamka a ještě trochu se smalá. „Jo to bychom měly."
O 2 hodiny
Tak konečně máme hotovo. Mohla bych se jít převléknout, ale dostala jsem nápad nachystám našim menší překvápko. „Umm... mami měla by ses jít převléknout" řekla jsem abych mamku na chvilku zaměstnala. „To je skvělý nápad" řekla mamka a odešla nahoru do ložnice.
Výborně! Teď můžu nachystat to překvapení. Nejdřív musím najít nějaké svíčky, pak víno, skleničky a nakonec nachystat hudbu. Bingo svíčky mám, víno bude určitě ve sklepě, skleničky jsou ve skříňce a teď hudba.... Hm.... to bude oříšek... nebo možná ne! Mám totiž nápad (ano už zase). Do přehrávače dám CD s písničkou I will always love you od Whitney Houston. Tak a je to. Teď bych se měla jít převléknout i já.
„Hm... co na sebe?" „Šaty nebo rifle?" „Asi šaty, přece jenom bude večeře a uvidím taťku po delší době" říkala jsem si pro sebe a vytáhla jsem ze skříně, černé šaty těsně nad kolena s krajkovými rukávy. Takže oblečení už máme a teď make-up.
Zrovna když jsem si upravovala linky se celým domem rozezněl zvonek. „Mary, to bude taťka dojdeš prosím?" zakřičela mamka z ložnice. „Jasně, mami" zakřičela jsem nazpět. Rychle jsem se doupravila, seběhla jsem schody a otevřela jsem dveře. „Tatííííí!!!!" vypískla jsem jako malé dítě a skočila jsem taťkovy do náruče. „Mary, holčičko tolik si mi chyběla" řekl a z na hlase mu šlo poznat, že je strašně rád. „A mě neobejmeš?" ozvalo se ze schodů. Stála tam mamka a mě málem spadla brada až ke kotníkům, protože mamka na sobě měla nádherné rudé šaty.
A nutno říct, že jsem nebyla sama, tátovi taky spala brada a to doslova. Jakmile se taťka vzpamatoval, hned se vydal za mamkou pořádně ji objal a políbil. Aww oni jsou tak sladcí :3.„Ehm... rodičové nechci rušit, ale čeká nás tam večeře" řekla jsem a začala jsem se smát. „Pravda" řekla mamka a vydala se společně s taťkou do jídelny.
Večeře probíhala asi takhle... taťka vyprávěl jak bylo na služebce a my s mamkou jsme poslouchali a pak jsme mu zase já a mamka vyprávěli co je nového. Když večeře skončila, tak jsem se omluvila, že už půjdu spát, nenápadně jsem rodičům naznačila, že v obýváku mají překvapení a šla jsem do pokoje. Tam jsem se odlíčila, převlékla jsem se do pyžama a lehla jsem si do postele. Chvilku jsem jen tak ležela a pak jsem zezdola uslyšela první tóny I will always love you, musela jsem se usmát. Doufám, že si to naši pořádně užijou.
Ale co teď budu dělat já? Spát se mi nechce, do pokoje jsem šla jen pro to, že jsem chtěla našim dopřát soukromí. A teď se nudím... Tak co s tím? Mohla bych napsat Willovi... ale nebude už spát? No uvidíme...
Tak nová kapča je na světě :D doufám, že se líbí a snad nevadí, že je jen z pohledu Mary :) :O
ČTEŠ
We need a miracle
Teen FictionWilliam 18-letý kluk, který v životě nepoznal lásku a nikdy nikoho nemiloval. Naopak Mary 18-letá holka, která lásku moc dobře zná a také milovala, ale láska ji zradila. Co se stane když se tihle dva potkají? Změní jim to jejich dosavadní život? A z...