Haru

927 64 29
                                    

***Sevgili okurcuklarım ! Evet, sınır geçildi ve yeni bölüm zamanı denildi. Her neyse, evet Jack-Jade çifti nasıl ? Jadis'çiler üzülmeyin, onlar ayrılamazlar hihihihi ! :D Evet, hikayemizin Kötü Adamı Haru geldi ! Çok severim kendisi. Kötü ve karanlık çocuğum o. Multimedya da Haru var ! :D Hau neler yapabilir, tahmin edin ! Bu bölüm için yorumlarınızı istiyorum ! Neyse, sınır +7 ! Lütfen AVRIL LAVİGNE - GIRLFRIEND şarkısı ile okuyun ! Sınır +7 vote. yorumlar yazıldın ! Hadi iyi okumalar ! :* ****

Saat sabah 4 idi. Jack’in kolları arasında rahat bir uyku çekmiştim. Serseri, rüyama girmemişti. Ama beni izlediğini hissediyordum. Bu çok utanç vericiydi. Serserinin -ne olduğunu bilmediğim bir kişinin- benim yatak odamda, Jack ile olan evcilik –aşk da olabilir- oyunumuzu izlemesi kötüydü. Ama onu bu gece düşünmemiştim. Bu gece Jack'i ve ona karşı yeni hissettiğim aşkı düşünmüştüm. Onunla yaşamımın her karesini doldurmak istiyordum. Kalbim, geri dönüşü olmaksızın bağlanmıştı. Onun kalbide, bana bağlanmıştı. Dün gece sanki yıldızlar arasında onunla yürüyordum. Yatak odama beni taşımıştı. Sonra onun kucağından atlamıştım.

"Beni istiyor musun, Jack?" demiştim.

Kalbim deli gibi atıyordu.

"Ah, bebeğim. Seni istiyorum. Sonsuza kadar tutsağınım."

Ona baktım ve beni duvara yaslamıştı. Öpüşü karşında erimiştim. Elleri, tenime değdiği zaman yandığımı zannetmiştim. Birbirimizi aşırı istediğimizden hemen giysilerimizi hızlıca üstümüzden çıkarmıştık. Yatağa sarmaş dolaş düşmüştük ve bütün gece yıldızların arasında, bulutların üstünde dolaşmıştık. Sihirlerimin daha çok güçlendiğini hissetmiştim. Hücrelerim, onun dokunuşuyla sanki yeniden hayat bulmuşlardı. Hayat enerjimiz birbirine karışmıştı. Bu geceyi unutmayacaktım. Birden yataktan kalktım. Üstüme bornozumu giydim ve banyoma doğru yürüdüm. Sıcak suyu sihirlerimle -daha güçlü sihirlerimle- ayarladım. Banyodan sonra yatak odama doğru yürüdüm. Jack, siyah çarşafların içinde masum bir gülümsemeyle uyuyordu.

"Uykuna devam et, sevgilim." diye kulağına fısıldadım.

İç çamaşırlarımı giydim. Askılı beyaz ve gri şort seçtim. Hava soğuktu ama periler veya yer altı halkı istediğini giyerdi. Salonumdaki New York manzarasına baktım. Düşüncelerim arasında kayboldum. Luis, Jack ile beraberliğimi nasıl karşılardı? Hugo, Jack'e veya bana zarar verir miydi? Juman’ı dün görmüştüm. Neler yetiştireceğini merak ettim. Jack’e gerçek kimliğimi ne zaman açıklardım? Nasıl saklardım? Ona bu konuyu açıklarsam, benden uzaklaşır mıydı? Jack’e sahip olmam, sorunlara davetiye çıkarmıştı.

Jack "Sevgi Kelebeğim." diye belime sarıldı.

"Ne zaman uyandın, Jackie?"

"Senin fısıltından sonra uyandım, tatlı aşkım."

 "Duş alacak mısın?"

"Seninle.."

"Lütfen, düzgün cevap ver."
 

"Peki, olur. Neden bu saatte uyandın?"

"Uyku tutmadı. Bende duş aldım."

"Bugün değişik bir gün olacak. Herkesin yüzünü görmek istiyorum."

"Kesinlikle. Dün kavga ettiler, bugün liseli âşıklar gibi diyecekler. Menolly, bana daha da gıcıklanacak. Ayrıca, benim ne kadar çabuk affedici olduğum denilecek."

YEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin