Aşk İtirafı

967 67 25
                                    

*** Sevgili okurcuklarım ! +7 vote sınırı geçildi ve şimdi yeni bölüm zamanı ! Bu bölüm Jadis değil, maalesef ! Delilah'ın kehaneti gerçekleşiyor ! Kavga edilen kişi ortaya çıkıyor ! Sizce kiminle kavga edildi ? Ve sizce Jack'in davranışı doğru muydu ? Yorumlarınızı istiyorum ! Bu bölümü lütfen ama lütfen EVANESCENCE - MY IMMORTAL ŞARKISI ile okuyun ! Lütfen ! bu şarkı sayesinde bu bölümü yazdım yazdım. Neyse sınır +7 vote ! İyi okumalar !

Aralık ayını her zaman sevmişimdir. Kışın gelişidir. Şu an Aralığın 15 idi. Aradan 2,5 ay geçmişti. Jack’den uzak duruyordum. Benimle konuşmak istediği zaman bahane bulup, uzaklaşıyordum. Bu durumu Jane,Nick ve Luis biliyordu.Jane, Jack'in beni incitmeyeceğini ama kararıma saygı duyduğunu söylemişti.Keşke gerçekleri bilse.Gazeteler ve internet haberlerinde "Set arkası aşkı!Jack Colin ve Jade Pamerson beraberler!" haberlerini yalanlamıştım.Sam'i, Jack ile beraber olmadığıma ikna etmekte baya zorlanmıştım.Jack ise bu haberlerden memnundu.En kötü durum,Jack'in öpüşme sahnelerinde sanki gerçek duygularla öpüşüyormuşuz gibi yapmasıydı.Jack, bana bu yolla duygularını aktırıyordu.Bu sahneler belki hoşuna gidiyordur.Beni sete Luis bırakıyordu.Jack'ten uzak durmam Menolly ile Luis'i sevindirmişti.Film çekimlerinin bitmesine az kalmıştı.Artık yatağımdan kalkmalıydım.Yatağımdan kalktım ve banyoma gidip, duş almıştım.Yatak odamda kot pantolon, kırmızı kazağım ve botlarımı giymiştim.Siyah montumu da yanıma aldım.Saçımı ve makyajımı da yaptım.Luis, başka bir otelde kalmaya karar verdiği için kendi kahvaltımı hazırlamak zorundaydım.Omlet yapmıştım, yanına ise portakal suyu koymuştum.Delilah bana bir kehanet daha söylemişti.

"Ölüm bile olsa aşktan kaçılmaz. İster bir peri kızı ol, istersen de bir insan!"

Bu kehanet tüylerimin ürpermesine neden oluyordu. Kahvaltımı yaptıktan sonra, Luis mesaj atmıştı.

"Hadi aşağı in!"

Hemen onun dediğini yaptım, siyah çantamı alıp, evden ayrıldım.Siyah jipe bindim.Luis

"Günaydın!"

"Günaydın, Lui."

"Sette seni o ayaklı yemekten koruyacağım, sevgilim."

"Lütfen sevgilim deme!"

 "Jade, Jack'ten uzak durmak bence seni yoruyor."

 "Hiçte bile, Luis. Bakıyorum, anti-Jack'ten sonsuza-kadar-Jack! olmuşsun."

"Hırçınlık etme. Hayır, hala o herifi sevmiyorum. Burdaki görevim değişti. Baban tarafından korunmam emredildi."

 "Çok iyi olmuş" diye homurdandım.

Sete gelmiştik. Arabadan indim. Luis, Nick ile beraber arka plandan bizi izliyordu. Makyaj odasına gittim ve çekimde giyeceklerimi giyip, makyözün makyajımı ve saçlarımla uğraşmasını bekledim.

Jane "Jade, hoşgeldin! Bak ben hazırım. Hadi dışarıda konuşalım." dedi ve teklifini başımı sallayarak kabul ettim.Jack, bugün makyaj alanını ziyaret etmemişti.Bu beklenmedik bir durumdu.

Jane "Jade, Jack ile durumunu ne zaman biter?"

"O, benden vazgeçince Jane. Bu aşk imkânsız."

"Bence, imkânsız değil. Birbirinizin ruh eşi gibisiniz. Jade, çok inatçısın. Jack, kapında yatıyor ama sen istemiyorsun. Ben bile Nick'i bu kadar oyalamadım."

YEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin