Duygular

909 60 36
                                    

*** Sevgili okurlarım ! Yeni bölüm yayınlamak istedi canım ve yayınlıyorum ! :D Neyse, sizce Yugin neden geldi ? Haru'nun planları ne mesela ? Luis, nasıl pekii ? :D Jade'nin gördüğü rüya ayrıca, gerçekleşir mi ? Evet, ÖNEMLİ BİR SORU ! SİZCE YEŞİM'İN 2. KİTABI ÇIKSIN MI ? BUNU DA CEVAPLAYIN ! yorumlar yazılsın. SINIR +7 vote ! Bölüm şarkısı ile iyi okumalar !

(Jade)

Bu gece nihayet bitmişti. Bu gece bitmeseydi, ben bitecektim. Sam’in sürpriz gelişi, Luis'e bütün gece kanımı içmesini istemem ve Haru'dan hissettiğim kara sihir. Luis, Haru'yu taşıyıp küçük odaya gittiler. Sam, salondaki koltuktaydı. Ben ve Jack, yatak odamdaydık. Pijamalarımı giydim ve yatağımın içine girdim. Jack yanıma uzandı. Yanağıma öpücük kondurdu. Ona gülümsedim.

Jack "Bu gece uzun geceydi. Sanki bitmeyeceğini sandım. Sende bana katılıyor musun?"

"Evet. Bu gece fazla uzun." dedim.

 "Haru'yu sevmedim."

 "Bende sevmedim. Kim sever ki o Japon'u."

 "Luis, onu nasıl bulmuş ki. Sanki yüzyıllardır tanışıyorlarmış hissi veriyorlar."

"Düşün o kadar iyi dostlar, sevgilim. Sen onlarla kafanı kurcalama."

"Birde Haru'dan nedense ürperiyorum. Değişik bir havası var. Karanlık ve ürkütücü."

"Takma kafana, Haru'yu."

"Bu gece nedense sık sık Luis ile bakıştınız. Bu bakışlar normal bakışlar değildi. Sanki birbirinizden bir şey istiyordunuz."

"Nereden çıkartıyorsun bu lafları? Luis, karşımda oturuyordu."

"Neden arzu dolu bakışlarla sana bakıyordu? Sende ona karşılık veriyordun."

"Ah, hayal gücüne hayranım. Galiba kıskançlık krizin tuttu."

 "Bilmiyorum. Bu gece bitmeseydi, onu öldürecektim."

 "Onu öldüremezsin ki."

 "Ne dedin?"

"Yok, bir şey"

 "Güzeller güzelim. Seni kıskanan bu küçük oğlan çocuğunu affet." dedi ve kıkırdadım.

"Affettim seni." dediğim zaman Jack'den cevap yoktu. Jack’e baktığım zaman uyuyordu.

Jack’in kulağına "Her şey seninle güzel olacak." dedim ve ona sarıldım.

Uykuya daldım. Rüyalarımda yeraltı ülkesine gidebiliyordum. Kimi gecelerse, değişik rüyalar yaşıyordum. Bu gece bir mezarlıktaydım. Hatta bir mezarın başında. Siyahlar içindeydim. Mezara beyaz güller koyulmuştu. Yanımda birisi daha vardı. O kişi yanıma geldi. Baktığım zaman Luis yanımdaydı.

Luis "Böyle ölmesi çok kötü." dedi.

Ona baktım. Sanki olayları biliyordum ama ne olduğunu çıkaramıyordum.

"Evet, böyle ölmesi kötü. Ben, onu sevdim. Ondan uzun yaşayacağımı, fakat daha genç duracağımı bile bile sevdim, Luis." dedim.

"Ama ölmeden önce seni bana emanet etti. O bir ölümlüydü."

"Evet."

YEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin