Kimlik

815 62 26
                                    

**** İnsafa geldim ve yeni bölüm yayınlıyorum. Evet, Serserinin kim olduğu açığa çıkıyor. Ve Sam de geldi. Sizce neler olacak ? Hayal gücünüzü canlandırıp, yazın ! Luis, sizce Haru'yu çağırmakla iyi mi etti ? Yorumlarınızı istiyorum bakın ! Yorum ve Vote ! +7 vote sınır :* Multimedyadaki resimler kimler olduğunuzu gördünüz. Bu bölümden sonraki bölümde size bir süprizim var ! Sevecek misiniz, bilemiyorum. Sınır +7 vote. Bölüm şarkısı Eminem ft. Rihanna - Love the way lie ! Jadis şarkısı ! :D İyi okumalar ! **

Haru, sinsi bir ifadeyle beni izliyordu. Ondaki karanlık güç, beni korkutuyordu. Jack ile Luis ise, sanki birbirlerini öldüreceklermiş gibi bakıyolardı. Tabi Luis avantajlıydı. Eğer Jack, sandalyenin bacağını kırmayı düşünebilirse. Birden telefonum çalmaya başladı. Masadakilerden izin aldım ve restoranın boş kısımlarına yürüdüm. Telefonuma baktım. Arayan Luis idi.

"Lanet olsun sana İspanyol!" diye bağırdım.

Luis "Lanetlerim arttı zaten. Birincisi vampirlik, ikincisi sana duyduğum aşk."

"Bana duyduğun aşk, lanet değil!"

 "Lanet değil de ne? Tam kendimi affettirdim, Jack denilen ölümlü gereksiz varlık çıktı."

"Ona gereksiz deme! O bana âşık, bende ona. Peri sihirlerim sayesinde birbirimize bağlandık."

 "O sana âşık değil. Peri cazibene kapılan bir insan."

"Hayır, Luis. O bana gerçekten âşık ve kalbi bana bağlı."

"Jack bir ölümlü. Onun ölümlü olması başına bir sürü sorun açacak."

 "Sorunlarla her zaman karşılaşıyorum." dedim ve Haru'nun bizi izlediğini gördüm.

Japon, bize bakıyor ve gülüyordu.

Haru "Ah, eski sevgililer kavga ediyor. Ne kadar eğlenceli. Luis, Jade dediğin gibi enfes bir kadın. Kanı müthiş bir güç taşıyor. Güzelliği bahar çicekleri kadar taze." dedi.

Ona döndüm.

"Haru!" dedim.

"Eğer sana Jack denilen insan yetmezse, ben sana her türlü yeterim. Güçlerimiz her yeri sallar."

"Seni aşağılık pislik!" dedim ve Haru'nun üstüne yürüdüm.

Birden dizlerimin üstüne çöktüm. Müthiş karanlık güç canımı yakıyordu. Sihirlerimle karşılık veremiyordum. Haru sırıttı.

"Bana bir daha kafa tutma, pericik. Yoksa bundan daha kötüsü olur. İlk önce Jack denilen oyuncağını işkence ederim, sana da izletiririm. Sonra sana işkence yapar, yavaş yavaş öldürürüm. Dur, öldürmem. Yazık olursun. Seni karanlıklar kraliçem yapardım.Güçlerinin karanlık tarafını görüyorum." dedi.

Nefes nefese idim.

"Ona bir daha oyuncak deme!" dedim.

 "Yaramaz bir kızsın!"

"Nesin sen?"

 "Ben 1000 yıllık vampirim.26 yaşımda vampir oldum."

"Daha fazlası var."

"Fazla zekisin! Ölümlü iken bir kara büyücüydüm. Hala kara sihirlerimi kullanıyorum. Kendine dikkat et, pericik!" dedi ve Luis ile kahkaha atarak içeri geçti.

YEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin