**** Omg, Sevgi Kelebeklerim ! Karanlık manyak Haru sayesinde zavallı Jade terk edildi. Ne yazık ki, böyle oldu. Jack, kızalım. Neyse, şimdi Luis'in ağzından okuyacaksınız. Luis içinde kötü bir durum. Sevdiği kızın aşk acısı çektiğini görmek. :/ Yorumlarınızı istiyorum. Sınır +7 vote. Bölüm şarkısı KATY PERRY- THİNKİNG OF YOU. Jade'ye uyar. Bu bölüm fazla mı JADİS oldu sizce ? hadi iyi okumalar :))
(Luis)
Deponun dışına çıktığımız zaman Jack'in Jade'mi terk edeceğini anlamıştım. Düşüncelerinde Jade'yi bırakmak vardı. Onu bırakmak ve buradan uzaklaşmak. Düşüncelerini değiştirmeye çalıştım. Çünkü Jade'nin aşk acısı çekmesini istemiyordum. Ben onun aşkı yüzünden çekmiştim, onunda Jack'e duyduğu aşk yüzünden çekmesini istemiyordum.
Delilah "Sanırım Jack, Jade'yi bırakacak." diye mırıldandı.
O da sanırım benimle aynı düşünceler içerisindeydi. Birden Jack'i öldürmek istedim ama yaparsam, pişman olurdum. Jade, Jack'e değer veriyordu. Haru’nun planları belliydi. Jack ile Jade'nin bağlarını kırmıştı. Onları ayırdığına göre, sıra benim Jade ile olan bağıma gelecekti. Sonra ise Jade ölümcül hatasını yapacak, Haru'nun kollarına gidecekti. Benim Jade ile olan bağları kırması imkânsızdı. Bunu göremezdi, o çekik gözleri.
Yugin "Jack denilen insan umarım düşündüklerimi yapmaz. Jade’ye kıymaz umarım."
"Bunu yapacak, Büyücü. Çoktan kararını vermiş. Lanet girsin! Ben Jade'yi üzmeye kıyamazken, o onu öldürecek."
Delilah "Luis'e katılıyorum. Haru’yu da bulursam, öldüreceğim." dedi.
Güldüm. Haru’yu öldürmek mi? Zor bir olaydı. Herkes Haru'yu öldüremezdi, sadece uyutulabilirdi. Birden Jack'in arabasıyla gittiğini gördük. Düşüncelerini okuduğum zaman yıkılmıştı. İmkânsız olduğunu nasıl diyebilirdi? Bu kadar basit bir herif olduğuna inanamıyordum. Deponun içine girdiğimiz zaman Jade de yıkılmıştı, gözyaşları yanaklarından süzülüyordu. Düşünceleri ise acıyla doluydu. Kaşlarımı çattım. Çünkü onu hayatım boyunca böyle bir şekilde görmedim. Delilah beklenen soruyu sordu.
“Jack seni terk mi etti, Jade?” dedi.
Jade, evet biçiminde kafasını salladı. Birden yere düşecekken, onu kucağıma aldım. Kulağına onunda çok iyi bildiği bu cümleyi söyledim.
“Seni asla bırakmayacağım, Jade. Ne olursan ol. Bırakmayacağım, sevgilim.” dedim ve kollarımda acı çeken bu kadın bayıldı.
Şunu düşündüm. Çektiği acı Jack denilen pisliğe değer miydi? Bu aşağılık adama değer miydi?
Yugin "Hadi Luis. Gidelim. Jade’yi buradan uzaklaştıralım." dedi ve depodan çıktık.
Arabaya bindiğimizde, Delilah ön koltuğa oturdu.Sarı kahin ağlayacak gibiydi.
Del "Aptal, erkekler! Neden böyle kaçarsınız ki? Olan neden bizlere olur? Jade’nin kalbi kırıldı."
"Ufaklık, dikkat et! Beni de Jade terk etmişti, hatırlarsan. Ama ben onu sevmeye devam ettim. Tutkuyla, aşkla. Hala da devam ediyorum." dedim.
"Sen türünün nadir örneğisin." Dedi.
Yugin "Delilah, benim aşkda nasıl bir öğrenci olduğumu görmeden yorum yapma." dedi ve sırıttı.