1.bölüm Yeni Okul

64K 1.2K 623
                                    

Resimde ki Ugur Aydin (hocadir)

"Selin hadi kalk kizim okula geç kalicaksin,ilk günden"annemin o güzel sesiyle uyanmistim."Kalktim anne "
"Hadi canim asagi in kahvaltini yap"
"Tamam annem birazdan geliyorum"

Size kendimi tanitmayi unuttum."Ben Selin Günes" lise 4.siniftayim bu sene evimizden tasindigimiz icin,okulumda degisti.Simdi çok farkli bir okula gidecegim.Ahhh korkuyordum biraz....

Asagiya indigimde güzel kokular almaya basladim.Kokunun geldigi yönü takip edip mutfaga geldim."Günaydin Annemm" deyip annemi öptüm,arkadamdan gelen sesle irkildim."Hani bana öpücük" ahhh babam tam bir çocuk gibi....

Babami da öptükten sonra kahvalti masasina oturdum."Yeni okulun icin heycanli misin?"

Dalginligim esnasinda babamin sordugu soruyu duydum ama emin olmak istercesine soru sordum.

"Baba? Bana mi dedin?"

-Evet canim sana söyledim ama dalginsin ne oldu prensesim?
- Su okul beni biraz geriyor sanirim!
- Ssssttt sakin ol ilk kez okula gitmiyorsun bak inaniyorum hersey guzel olucak!

Içimden insallah demek ile yetindim.

Kahvaltimi yaptiktan sonra babam okula birakti arabadan inmeden son kez onu yanagindan öptüm."Îyi günler babacigim" babamda bana gülerek "Iyi gunler güzel kizim,bak moralini yüksek tatlim"....

Basimi 'tamam'anlaminda salldim ve arabadan indim.

Okula bakiyordum çok güzel bir okula benziyordu adi DOGA KOLEJI 'di.
Beyaz ve yesil hmmm harika uyum!

Okula öylece bakiyordum ki...

Arkamdan "Yürümeyi düsünüyor musun?" diyen sesle irkildim.Arkama baktigimda Genc,uzun boylu ve mavi gözlü biriyle karsilastim (yakisikli mi EVET) hicbir sey demeden öylece ona baktim.Tekrardan bana sordu."Sana diyorum!!!Yürüyecek misin?"

Mal sanki yürümeyecegiz ya gerizekali
"Sanane ya yanimdan geçip gitsene"
Adam bana tip tip bakip"Okul kapisindan önündesin nasil geçmemi bekliyorsun?" Oldugum yere baktigimda gercekten okul kapisinin önündeydim.(tam rezillik) "Buyur geç"deyip ona yol verdim.Oda bana gülerek " Zahmet oldu!"dedi ve okula girdi.

Ondan hemen sonra okula girdim.Ilk olarak müdür beyin odasina gittim.Kapiya tiklattim ve basimi hafif kapidan çikararak;

"Gelebilir miyim Müdürüm"dedim nazikce
Müdür Beyde aynu naziklikle "Gelebilirsin"dedim.

Içeri girdim kendimi tanittim zaten Müdür beni taniyordu.2 gün önce annemle gelmistim.

Müdür beni tanimis yüz ifadesiyle:
"Aaaa gel Selincigim Sinifin 12/A en üst kat kizim"

Leb demeden lebebiyi anlamak diye buna derim ben!

"Tesekkürler Müdür Bey" deyip odadan çiktim.

Sinifin önüne geldigimde içeriden sesler geliyordu.Galiba daha hoca girmemisti.Sinifin kapisini açinca bir sessizlik oldu.Hemen arkamdan biri geldi ve korkmustum.Neyse ki gelen Müdür Beydi...

Adam madem benimle birlikte gelecektin neden benden sonra geldin birlikte gelseydik ya!

"Evet arkadaslar Selin arkadasimiz okulumuza yeni geldi.Sizden ona iyi davranmanizi bekliyorum.Hadi Selin Damla'nin yanina otur."

Bende Damla'nin yanina oturdum.Müdür Bey çikmisti.Damla bana bakip:
- Merhaba Ben Damla senin adin ne?
- Benim adim Selin
- Memnun oldum Selin
- Bende Damla

Damla bana okulu,ögretmenleri ve sinif arkadaslarimizdan bahsetti.Iyi bir kiza benziyordu kendi halinde sessiz ve sakin....

Sinifin kapisi açilmisti içeriye sabah kapida konustugum çocuk girdi.O da beni görûnce sasirmis olacak ki.Gülüp ögretmenler masasina gecti.Tabi ben gicik olmus bir tavir aldim.

"Merhaba Arkadaslar ben Ugur Aydin sizinle artik matematik derslerini isliyecegiz."

Saka miydi hayir bu olamazdi.Neden gicik kaptigim adam ögretmenim çikmisti.

Herkes kendini tanitmaya geldiginde ayaga kalkip "Selin Günes"deyip oturdum hoca bana sasirmis olacak ki "kalk bakalim Selin sana otur demedim!" Gicik iste ben bosunami dedim.Bende ayaga kalkip hocaya sinirli bir sekilde baktim."Annen,baban kim ve kardesin var mi?" Uffff sanane ki bundan istersen birde cilt no'mu vereyim.

"Babam bir holdigin sahibi,annem ise Mimar ve kardesim yok!!!" deyip yerime oturdum.Hoca bana bakip "Ben sana otur dedim mi" offf mal ya ne istiyorsun benden tekrar ayaga kalktim ve hocaya kizgin bir sekilde bakip "Hocam ne istiyorsunuz?" Hoca bana bakip "Hicbir sey oturabilirsin küçük"

Ne küçük mü? Sen ne saniyorsun kendini , bana küçük diyorsun.
Ben kimim biliyor musun sen?

Selin Günes'im

Ahh çok açiklayici oldu degil mi?

"Adim Selin" dedim hocaya bakip hoca da bana siritarak " Adini biliyorum küçük" dedi.

Kendi boy aynasinda görüyor herhalde ögretmen olmus gelmis.Birde matematik ögretmeni eagh eagh...

Kim sever matematigi? Bazi konular haric!

Herneyse anlasildi bu sene bana haram olacak....

Merhaba
Bu kitabi çok severek yazdim ins begenirsiniz....

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin