- Oooo bakıyorum hazırlanmış benim kuzum.
-Evet Fatma Abla bugün uyku tutmadı bende erken kalkayım dedim.
- İyi yapmışsın kuzum.Hadi gelde kahvaltını yap hem arkadaşında geldi.
- Tamam Fatma abla geliyorum.
'Fatma abla odadan çıkarken.'
- Fatma abla....??
-Efendim kuzum...??
-Annemler aradı mı hiç..?
- Yok kızım hiç aramadı eğer ararsa ben sana söylerim.
-Tamam Fatma Abla soğal
Fatma Abla odadan çıktıktan sonra çantamı alıp aşağı indim." ooo hoşgeldin kanki" "Hoşbulduk Kanki nasılsın?" "İyiyim knk sen.?" "Bende iyiyim."
"Kızlarım okula geç kalmak istemiyorsanız! Kahvaltinizi yapin konusmanizi okuda yaparsiniz."Haklıydı Fatma abla galiba...
Hemen kahvaltımızı yaptık ve Hüseyin Abi bizi okula bıraktı.(şöförümüz)Okul bahçesine girince bankların olduğu tarafta bir sürü öğrenci vardı acaba ne olmuştu.
- Damla gelsene bi şuraya bakalım ne olmuş?
- Tamam hadi bakalım.
Bankın üzerinde bizim karşı sınıftan Seda vardı.Ne olduğunu henüz anlamadım ama bankta yatıyordu ve başında da Uğur Hoca vardı.Bu Seda her şey yapardı...Bu kız tam bir or*****u ...Okulda ki tüm erkeklerle birlikte olmuştur bu kız....
Sedanın başında Tolga ve Mertte vardı.Damla hemen Mertin yanına gitti.Bende Tolganın yanına gittim.
- Tolga..!! Burada ne olmuş.???
- Seda..?? Yere kapaklanmış ve başını çarpmış..
'Tüh tüh ne kadar SEVİNDİM.'
- Offf inanmayın yalan söylüyordur o kız. Bilerek yapmıştır.
'Son söylediğim "bilerek yapmıştırı" bağırarak söyledim ki herkes ve özellikle Uğur hoca duysun diye...Planım işe yaramış ki Uğur Hoca duymuş bana her zaman ki gibi bana öldürücü bakışlarını atıyor...Artık alıştım diyecektim ama adam sanki her zaman başka bir sinirle bakıyor gibi ...Ben bu adamın bir kere bile olsun güldüğünü göremeyecek miyim?
'Hani meraklı değilim ama.....herneyse boşverin.'
- Damla hadi gel gidelim daha fazla tiyatro izleyemeyeceğim...
- Haklısın hadi gidelim.Mert.!!! Tolga.!!! Gelin gidelim..Nasıl olsa Uğur Hocamız var ona yardım eder.
- Hemde her türlü yardım eder knk hadi gidelim...
Arkamdan gelen ses ile durmak zorunda kaldım.
- Selinnnn....!!!!
Aaaaa dönüp baktığımda kimi göreyim bizim centirmen Ugur Hocaaa..😏😏
- Efendim hocam..??? Eğer acele degilse derse gireceğim.
- Tolga,Mert ve Damla siz sınıfa gidin birazdan SELİN'de gelir.
- Ne demek istedin sen.??????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Genç Kurgu#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...