12.bölüm Umursamazlık

17.4K 506 36
                                    

"Su basimda ki çalan alarmi biri kapatabilir mi acaba yoksa elimden bir kaza çikacak"

Offffff ne diyorum ben odada benden baska kim vardi ki kalkip alarmi kapatacak.Istemsizce kalkip alarmi kapattim.Tekrar yataga dönecegim an telefonum çalmaya basladi.

"Simdi ben sinir krizi geçirmeyim de kim gecirsin allah askina "alarmı kapatıyom telefon çalıyor....Offffff

Telefona bakinca arayan Damla idi.Bir insan sabah sabah neden arar ki????
Bir sapiktir arar,durur gece gündüz
Iki benim gibi CAN DOSTUDUR veya INTIHAR ETMENIZE YARDIMCI OLACAK sevecen arkadaslariniz vardir ki o arar...
Su an galiba damla 2.secenege giriyor.

Telefonu açmadim Damlayi reddettim.Buna çok kizacakti biliyorum ama sabah sabah bi insanada bu yapilmaz ki...Ama benim tandigim Damla israrla arardi.Telefon elime alarak WC'ye gittim.

Su an gercekten neden boyle bir sey yaptim bilmiyorum ama telefonuda elime alip gittim.

Tam icimi bosaltirken Damla aradi ve bende bu sefer açtim.

- Neden telefonu ikinci kez aradigimda aciyorsun?
Benden cevap yok tabi...eee siciyoz herhalde ( yazar delirdi )
- Selin cevap ver!!!!!
- Ne var Damlaya su an Wc'deyim.Siciyom ne diyebilirim ki baska acaba...
- Igrencsin kizim kapat telefonu!!!!
-Ayyyy sanki sen hic sicmiyon görende kralice elizebeth sanar.(AMACIM BENZETME DEGIL 😬AMA OYLE OLDU)
- Okulda devam ederiz knk hadi bbb
- Bbbb knkissss😂😂😂

Banyado rutin işlerimi halledince okul ünüformamı giymeye çalıştım.Bir dk inş unutmadınız kolum alçılı nasıl giyeyim ben?????

Tam Fatma ablaya seslenecekken aklıma dün ona karşı ruh halim gözümün önüne geldi.Kadını resmen odadan kovmuştum.Şimdi de hiçbir şey olmamış gibi ondan yardım mı isteyecektim.Biliyorum düşüncem saçma ama bunuda yapamazdım.

"Haydi bakalım ey mi yaman bey mi yaman etek kardeş"

Sol elimde esotmanımı indirmeye çalıştım.Biraz yataktanda yardım alınca indirmiştim.Şimdi yataktan nasıl yardım aldın diyeceksiniz??? Şöyle anlatayım yatağa sürtünce biraz çıkıyor ve elinizlede yardım ediceğiniz için işlem halloluyor.Sıra geldi gömleğime ama gömleği giymeyecektim.Zaten kolum alçılı anlarlar galiba azcık halden......

Eteğimi diydim ama düğmesini kapatamadım.Altımada kilotluçorapta giymedim.Ya ne zormuş böyle...

Okula giderken yanıma çanta dair hiçbir şey almayacaktım.Zaten kolum alçıda yazı yazamam herhalde.Elime telefonumu alip asagi kahavaltiya indim.Fatma ablaya icten bir gülümse ile "Günaydin Fatma Abla" oda bana ayni içtenlikle bakarken "Sanada Günaydin kizim" dedi.

Içim bir tuafdi Fatma Ablaya karsi.Dün yaptiklarimdan dolayi kendime bir suçluluk duygusu hakimdi.Neden bilmiyorum ama Fatma Abla birazcik olsun bana olmayan anne sevgisini hissettiriyordu galiba.....

"Fatma abla" sesim o kadar kisik ve aciz çikmisti ki Fatma ablanin beni duymasina imkan yoktu ama o beni duymustu." Efendim kizim" bana her konusmada kizim demesi hosuma gidiyordu aslinda...

- Ben seyyy_yyy dün yaptiklarimdan dolayi Özür Dilerim gercekten....Orada amacim sana bagirmak ve seni üzmek degildi sadece be_nn
- Ben sana alinmadim zaten kizim.Kim olsa senin yerinde o da aynisini yapardi emin ol ben zaten sana kizamam ki ne kadar kizmak istesemde sen tüm yaptigin seylerde haklisin kizim senin canin yaniyor bunu biliyorum ama bir daha böyle bir sey olursa benim yanima gel olur mu? Kendine zarar vericeksin diye çok korktum...

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin