46.bölüm BEKLE BENİ UĞUR HOCA

8.1K 297 51
                                    

Duyuru:

Bu duyuru okuduğunuzda biraz sinirlenebilirsiniz.Hatta kitabi bırakabilirsiniz.Ama beni anlayacağınızı umuyorum.

Haftada 2 gün gelen bölümlerimiz haftada bir güne düşecek.Nedeni ise telefonda aşırı ama aşırı vakit geçiriyorum bölüm vs.yazarken çok vakit harcıyorum ve bu da benim sağlımı etkiliyor.

Göz ağrısı ve baş ağrısı çekiyorum hergün ve telefonu elime aldığımda bunu fark ediyorum.Kimi zaman bu durum daha da ciddileşiyor.

Beni anladığınızı umarak sizi bölüm ile baş başa bırakıyorum.

‼️YENİ BÖLÜM PAZARTESİ GÜNÜ GELECEK.ve BÖLÜMLER UZUN OLACAK‼️

SINIR ⭐️⭐️⭐️99 VOTE⭐️⭐️⭐️










DEVAMMMMMMM.......


"Bir zamanlar sevdiğin ADAM"

Bir zamanlar sevdiğin Adam...

Bir zamanlar sevdiğin Adam...

B-bir Z-zamanlar S-sevdiğim A-a-adam

"UĞUR"

Şaka mıydı? Rüya mıydı? Yalan mıydı? Neydi? Bir zamanlar sevdiğim Adam mıydı? Kimdi karşımda duran kişi?

O ses tekrardan kulaklarıma ilişti.

"Bir zamanlar sevdiğin ADAM."

B-benim sevdiğim adam,bana taciz eden adam,benim duygularımı yok eden adam,beni bitiren adam,geceleri uykusuz kalmama sebep olan adam,ağlamakla geçen gecelerime sebep olan adam,benim nefret ettiğim adam...

Şimdi karşımda mıydı?

"YALAN SÖYLÜYORSUN!" diye çemkirdim.

Uğur gelemezdi.Bana bunu yapamazdı.
Benim canımı yakamazdı.Beni kendi elleriyle ateşe atamazdı değil mi?

YAPAMAZDI?

Elini yüzünde ki maskeye götürdü ve yavaş bir şekilde çıkarmaya başladı.
Maskeyi tamamen yüzünden çıkartınca görmüştüm bu oydu? Beni kendi elleriyle ateşe atmaya hazır olan adamdı.

"Selin."

"Sen gerçek olamazsın! Hayal bu"

İnkar ediyordum karşımda Uğuru görmek istemiyordum.Onu görünce affedeceğimden korkuyordum.

"KABUL ETMEK İSTEMESENDE BENİM SELİN! UĞUR HANİ BİR ZAMANLAR SEVDİĞİN ADAM VARYA O BENİM İŞTE."

Hayır-hayır-hayır lanet olsun HAYIR!

"SEN BENİM NEFRET ETTİĞİM ADAMSIN!" diye bağırdım.

"Hayır sevdiğin adam."

"Seni hiçbir zaman sevmedim ben!"

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin