43.bölüm Dostluk Neydi?

7K 275 78
                                    

Okumaya geçmeden önce...
Arkadaşlar okumalara göre voteler düşük😔 Bu bölüme kadar sınır koymamıştım.Lakin eğer hâlâ voteler düşük olursa bölümler geç gelecek ve sınır koyacağım.Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum.

Şu sıralar moralim acayip derecede bozuk,hayattan soğdum diyebilirim lakin ben sizi düşündüğüm için bölüm yazıyorum arkadaşlar.Kendimi resmen odama kapattım diyebilirim herneyse sizlerden tek istediğim votelemeniz ve yorum atmanız.

Her ne kadar hikayeyi beğenmediyseniz bile bir yorum atmayı çok görmeyin lütfen.

DEVAM...


Bir hafta sonra... Tatil dönüşü siz ne sandınız?

"Ya ben ölüyorum kardeşim gidip yatıcam siz ne yapıyorsanız yapın!"

Bir an önce o yumuşak tontiş yatağıma kavuşmak istiyorum.Bir hafta yokluğumda Allah bilir başına neler gelmiştir.Ahhh yatağım!Bekle beni...

"Hayır hanımefendi herkes kendi eşyalarını odalarına taşıyacak"

Ben bu cılız ve yorgun halimle koca valizimi üst katta ki odama mı çıkaracağım?

"Benim odam üst katta ama haksızlık! Baba lütfenn! Sen taşısan ya bak şimdi şuraya bayılcam"

"Baba lütfenn"

"Lütfeeenn!"

Sahibinden kemik isteyen yavru bir köpek gibi bakışlarımı babamın üzerine diktim.

"Cem taşı işte bağırtma şu kızı! Sesi kulağımda yankılanıyor!"

Anneme 'ciddi misin' bakışları atarken babama gözlerimi çevirdim.Sanırım son kozumu oynamam gerekiyordu.

"Yarın benim okulum var hem erken yatmalıyım ki erken kalkayım değil mi babacığım?"

Babamın hafif sinirlenmiş olan gözlerinden biraz korkmuştum açıkcası.

"Tamam git uyu baş belası ama odana geldiğimde uyumadığını görürsem sonu kötü olur bil SELİN HANIM!"

Selin Hanım kısmına baskı yapmıştı.Bunu anlamayacak kadar salak değilim.
Başımı 'tamam' anlamında salladım ve babamdan önce odama çıktım.

Babamın geleceğini bildiğim için kendimi direkmen yatağa attım.Rol olarak gözlerimi kapattım lakin gözlerim beni bu oyunun içine çekti ve rol olan uyku gerçeğe dönüştü.

*****************

Sabah telefonumun alarmı ile uyandım.
Saatte baktığımda 8:10 olduğunu gördüm.Yatağıma öpücük kondurup banyonun yolunu tuttum.

Klasik işlerimi halledikten sonra okul ünüformamı giydim.Makyaj olarak eylenir ve hafif derecede ruj sürdükten sonra telefonumu alıp aşağıya indim.

Kendime ufak bir ekmek arası yapıp arabanın yolunu tuttum.10-15 dakika sonrasında okula gelmiştim.Elimde ki ekmeğin son parçasınıda ağzıma attıktan sonra okulun içine girdim.

Sınıfa çıktığımda Damlayı gördüm erken gelmişti anlaşılan.Sınıfa baktığımda birkaç erkek ve kız gördüm anlaşılan herkes geç gelecekti.

Damlanın yanına gidip "Günaydın" dedim.O da bana aynı şekilde cevap verdi.

"Nasılsın Selin?" Damlanın bana acıyarak bakması beni tuaf etmişti.Acınacak halim mi vardı?

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin