54.bölüm HASTANEYE GİDİLMEYECEK!

5.2K 228 226
                                    

Bölüm geç geldiği için özür dilerim.Bayram için başka bir şehirdeyim.Ayrıca elimi kestim.4 gündür elim ile uğraşıyorum hala da uğraşmaya devam ediyorum.

Wattpada birkaç kez girdim.Kiminize cevap verdim,kiminize veremedim özür dilerim.Benimde kendime göre hayatım var ve bazen hiç vakit kalmıyor gerçekten.Okulların açılması ile düzene sokacağım.

Hikayeye dönecek olursak yorumlarınızı okuyorum.Kimisine gerçekten aşırı gülüyorum.Teşekkürler.

Bu bölümü;

⭐️nurYaln03

Ve

⭐️bushrasky18 .....ithaf ediyorum.










"ÜNLÜ İŞ ADAMI CEM GÜNEŞİN KIZI SELİN GÜNEŞ ÖĞRETMENİ İLE YAŞADIĞI İLİŞKİDE HAMİLE Mİ KALDI? UĞUR AYDIN BU KONU HAKKINDA NE DEDİ? HAMİLE OLDUĞUNU ÖĞRENEN SELİN GÜNEŞ HAYATINA SON VERMEK Mİ İSTEDİ...?"

Haber manşetini kaç defa okudum hiçbir fikrim yok ama tüm cümleleri beynime kazınmıştı.Beynim bozuk bir plak gibi cümleleri tekrar ediyordu.

"ÜNLÜ İŞ ADAMI CEM GÜNEŞİN KIZI SELİN GÜNEŞ ÖĞRETMENİ İLE YAŞADIĞI İLİŞKİDE HAMİLE Mİ KALDI? UĞUR AYDIN BU KONU HAKKINDA NE DEDİ? HAMİLE OLDUĞUNU ÖĞRENEN SELİN GÜNEŞ HAYATINA SON VERMEK Mİ İSTEDİ...?"

Öğretmeni ile yaşadığı ilişki nedir? Hamile olmak mı? Oldu olacak birde bebeğin cinsiyetini verin tam olsun! Bu nasıl bir insanlıktır.Hamile diye insan canına mı kıyılır! Salak mıyım ben?

"BU HABER NE DİYOR?" dedim yüksek bir ses ile.

Annem korktuğu başına gelmiş gibi elleriyle oynuyordu.

"Kızım,sakin ol baban halledecek."dedi annem teselli etmek amacıyla.

"Ne sakini ya ne sakini? Bu haberi herkes gördü şimdi ne olacak anne söylesene? Adım çıktı şimdi benim hakkımda neler düşünecekler söylesene?" bağırarak konuştuğumun farkına vardığımda biraz susmayı denedim.

"Kimin ne düşündüğünün ne önemi var?"dedi  annem komik olmaya çalışarak.Tabi bu komiklikten çok beni sinirlendirmişti.

"Yok değil mi? Yok! Tabi insanların yüzüne siz bakmıyorsunuz ben bakıyorum.Tüm arkadaşlarım benim hakkımda ne düşünüyordur şimdi?"dedim sinirli bir şekilde.

Aklıma arkadaş olarak gelen ilk kişi Tolga olmuştu.Bu haberi gördüğünde benim hakkımda neler düşündüğü duymak bile istemiyorum.Ben bile şok olmuşken onun olmamasına imkan yoktu.Belki haberi görmemiştir,belki de görmüştür.Ahh Allahım yardim et!

"Haberi veren kişi Uğur'un babasıymış."dedi babam bana bakarak.

Yaşlı moruk mu yaptırmış.Vay adi köpek,şerefsiz,namussuz bir kızın namusuna leke atacak kadar şerefsiz bir adam.

"Ama neden?"dedim babama bakarak.

Babam hiç düşünmeden;

"Amacı senin adını çıkarmak bu belli ama bu yaptığına pişman olacak."dedi babam gözü dönmüş bir şekilde.

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin