36.bölüm Yapma!

9.2K 281 77
                                    

Henüz bayram değil ama...
HEPİNİZİN RAMAZAN BAYRAMI KUTLU (mübarek) OLSUN☺️

Hikayeye devam...

"Bu gece benim olacaksın"

Mideme bir ağrı saplanmıştı sanki! Başım dönmeye başlamış ve bir o kadarda karnım ağrımaya başlamıştı.
Sanırım korku tüm vucüdumu ele geçirmişti.

Şu an yapmak istediğim şey eve gitmekti.Eve gidip odamda film izlemekti.Şu an burada ne işim vardı benim!

Üzerimde bir ton fil ağırlığında Uğur ve benim olacaksın diyor! Bu şaka mıydı?

Eğer şaka ise hiçte komik değildi!

Uğur bunu yapmazdı değil mi? Yani ben istemediğim sürece yapmazdı değil mi?Eğer böyle bir şey yaparsa...
Ahhh düşünmek bile istemiyorum!

Boğazıma takılan kelimelerin hadi hesabı yok! İçimden söylemek istediğim ama söyleyemediğim o kadar çok kelime var ki! Ağzımdan dökülen tek kelime ise

"Yapma!"

Ağzım birbirine yapışmış bir şekilde açılmıyordu.Bu ise konuşmama engel oluyordu.

Uğur kendini kaybetmişcesini elini tüm vücudumda gezdiriyordu.Bu benim korkmama daha çok sebep oluyordu.
B-ben bunu ya-yapamazdım! Kimseye izin veremezdim! Ben kimsenin OLAMAZDIM! Daha evlenmemişken!
BEN KİMSENİN AMA KİMSENİN OLAMAZDIM!

Uğur da dâhil!

O kim ki?

Gözlerimden akan yaşlar gögüsüme düşüyordu.Buda elbisenin ıslanmasını sağlıyordu.Uğura ne olmuştu bilmiyorum! Ama kendini kaybetmişti.
Bana söz vermişti ama sözünü tutmamıştı.O-o zorla beni istiyordu!

Dudaklarım ağlamaktan birbirine yapışmış bir vaziyette duruyordu.
Ağzımdan sadece hıçkırık sesleri ve tek kelime olan "Yapma!" çıkıyordu.

Neden sadece "yapma!"diyebiliyordum.
Korku tüm vucüduma sarılmışken sadece bağırıyordum.

Defalarca Uğura yapma dememe rağmen Uğur beni duymuyordu sanki!
Acaba içtiği veya yediği şeyden mi olmuştu?

Bir dakika ben cola içmiştim Uğur ise bildiğim kadarıyla elma suyu VEYA veya içki!

Benim elma suyu diye bildiğim içecek içki çıkmıştı neden bunu neden yapmıştı hiçbir fikrim yoktu ama Uğurun beş şişeyi bitirdiğini biliyorum.Şimdi fark etmiştim Uğur bir garip kokuyordu.Sanırım Uğur içki içmişti ve şu an sorhoş olduğu için ne yaptığını bilmiyor ve bu beni daha çok korkutuyordu.

Ve asıl soru ben bunu nasıl fark etmedim?

Şu an beni duymaması çok normaldi.
Bildigim kadariyla pek içkiyi içmezdi ama bugün 5 sise içmisti.

Şu an o SARHOŞ'tu.

Uğur elleri ile elbisemin askılarını indirirken bir yanda da öpüyordu.Kimi zaman ıssırıyor kimi zaman yalıyordu.
Elbisem gögüsümün üzerinde durunca Uğur aynı işlemi oraya yaptı.

Benim şu an bundan zevk almam gerekirken tir tir titriyordum ve korkuyordum! Bu gecenin bitmesi için dua ediyordum.

Uğur sanki kendi aleminde gibi kulakları bile hiçbir şey duymuyordu.
Kaç kez bağırsıysam duymamış yaptığı işlemine devam etmişti.Şimdi ise elbisemi gögüsümün altına getirmiş gögüsüm ile aynı işlemleri gerçekleştiriyordu.Önce ısırıyor sonra yalıyordu.

Uğur bunları yaparken ben ağlıyordum

"Yapma!"

"Lütfen! Yapma!"

"Yapma!" aglama seslerim ile ağzımdan çıkan kelimler birbirine karışmış odada boğuk seslerin yankılanmasına sebep olmuştu.

Ama Uğur bunların hiçbirini duymuyordu!

Çünkü o sorhoslugun dibine vurmustu!

Öküz! Nedem yapmıştı?

Ellerini gögüsümde gezdirirken,ellerini sırtımın arkasına geçirdi ve sütyenimin kopçasını açtı.Bir çırpıda attığı sütdeyimle benim bağırmam bir oldu.

"Dur! Yeter!"

"Yapma!"

Ama Uğur beni duymuyordu şimdi ise çıplak olan gögüsüme aynı işlemi uyguluyordu.Kimi zaman attığım çığlıklar,kimi zaman bağırdığım zamanlar hiçbirinin bir önemi yoktu!

B-ben kendimi koruyamamıştım!

Şimdi ise sarjı bitmek olan bir oyuncak gibi Uğurun altında çırpınıyordum.

S-E-N-İ ~A-F-F-E-T-M-E-Y-E-C-E-Ğ-İ-M~U-Ğ-U-R

Kendime etmediğim bir küfür,okumadığım lanet kalmamıştı!

Böyle birşey olacağını tahmin etmeliydim! Ben süzme salaktım! Şimdi ise yaptıklarımın cezasını namusum ile ödüyordum.

Namusum elden gittikten sonra ben bu dünyada yaşasam ne olurdu?

Bunu şu an düşünmem ne aptallık!

Uğur elbisemi karnımın altına kadar açmıştı.Öptüğü,yaladığı heryer beni tiksindiriyordu.Yoldan geçen birisi yapsa belki bu kadar koymazdı ama Uğurun yapması...sorhosken yapmasi daha fazla deli ediyordu.

En sonunda elbisemi kasıklarıma kadar getirmişti.Bundan sonrasını hayal etmek bile istemiyordum çünkü ben artık olmayacaktım!

Uğur elbisemi bir anda üzerimden attığımda bağırmıştım.Şimdi karşısında sadece kilot ile duruyordum ve birazdan oda olmayacaktım.

Ben korkudan tir tir tikrerken hıçkırıklara boğulmuş ağlıyordum.

Uğur bacak arama girmiş bacaklarım ile ilgileniyordu.Bundan sonra dönüşü olmayan bir yola girecektim.Hayatım bundan sonra hep karanlık olacaktı.
Keşke seni o gün affetmeseydim.Keşke!Sana inanmasaydım.KEŞKE!

KEŞKE!

Söyledigin her söz yalandi! Sen kendine hakim olmadin! Bana verdigin SÖZÜ TUTMADIN! ve simdi bende bunu namusumla ödeyecegim!

Uğurun bacaklarıma yaptığı işlem bitmiş kasıklarıma gelmişti.Bir eliyle oynarken diğer eliyle kilotumun üzerinde gezdiriyordu.

Allahım Kurtar Beni! Bu iskence bitsin lütfen!

Uğur elleri ile kilotumu indirmeye başladığı sırada ağlamaya başlamıştım.

Bir an ki attığım çığlık tüm dünyada yankılanmaya değerdi.

"YAPMA!!"

Son

Uğur için ettiğiniz küfürleri tahmin ediyorum! Bende ettim!

Bölüm kısa ama aksiyon doluydu!

Bölüm hakkında ki yorum ve votelerinizi alayım😍😍😍😍

Dipnot:Hikayenin ilk kısımlarını düzenliyorum.Buradan bilgin olsun...

Tekrardan hepinizin RAMAZAN
BAYRAMI KUTLU(mübarek)OLSUN☺️☺️☺️

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin