"Üzerini çıkar!"dedi.
Pardon ne dedin anlayamadım da????
Ne saçmalıyor bu adam!!!
Ne demek üzerini çıkar! Anlamamış gözlerle Uğura bakıyordum.Uğur bunu anlamış olacak ki;
"Üzerini çıkarır mısın yoksa ben mi çıkarayım?" dedi tehtit edercesine...
Gel çıkar yiyorsa demek vardı ama...
"Neden üzerimi çıkaracağım ki?"diye konuyu kapatma çabasında bulundum.
Şimdi derse şey yapıcağız diye...
Ogfff aklıma nereden geliyor böyle şeyler! Ben hiçbir şey bilmezken bunlar benim aklıma nereden geliyor! Nerede o masum kız! Hep okuduğum o saçma sapan kitapların etkisi altındayım.Her yoldan geçen hamile veya sevgili kişilere iğrenerek bakıyorum.Biliyorum saçma düşüncelerim ama kendimi alıkoyamıyorum.
Şimdi ise oturmuş Uğur ve beni düşünüyorum.
Allahım bu sefer kesin sana geliyorum...
TÖVBE ESTAĞFURULLLAHBİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Korkuyla gözlerimi kapattım ve başıma gelecekleri bekledim.
"Selin! Bana bak!"
Korkumdan ne yaptığımı biliyormuyum ki ben!
"Selin bana bak!" dedi bu sefer sesi normaldi hayret?
Şimdiye kadar bağırması lazımdı ben şok,ben iptal...
Gözlerimi açtım ve karşımda duran baklavalara ayyyyy Ugura baktım.
"Şimdi seninle birlikte yüzeceğiz o yüzden üstünü çıkarmanı istedim böyle yüzmeyeceksin değil mi?"
Bir an korkum gitmişti.Çünkü yerine daha fazla korku gelmişti.
Tamam sakin ol Selin! Sadece yüzeceksin o kadar! Bak şey yapmaktan daha iyi...
'Evet haklısın galiba iç ses'
Ugura yalvarir dercesine bakip;
"Odaya çıkıp üzerimi değiştirip geliyorum sen havuza git" dedim.Uğurda başını tamam anlamında salladıktan sonra odaya çıktım.Yanımda her ihtimale getirmiş olduğum mor renkteki bikinimi giydim banyadonda beyaz bir havlu alıp aşağıya indim.
Havluyu vücuduma sarıp Uğurun yanına gittim.Benim geldiğimi görünce ilk havluya sonrada bana baktı.
"Havluya bakma çıkaracağım!"dediktem sonra havluyu çıkarmamla Uğurun gözlerinin 360 derece açılması bir oldu.
İşte şu an 'yer yarılsada yerin dibine girsem dediğim anlardan birisi' yüzüm kıpkırmızı domates gibi olurken başımı öne eğdim.Çoook utanmıştım hemde çok...
Uğurun havuzdan çıkıp yanıma geldiğini gördüm fakat başımı hiç kaldırmadım çünkü çok utanıyordum.
"Selin" dedi ve öne egik olan başımı kaldırdı.Gözleri gözlerimle buluşunca bir an tüm utanmam gitmişti.
Ahhh ne oluyordu bana...
Bu adam bana ne yapıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Novela Juvenil#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...