37.bölüm Bıçak

9.4K 270 44
                                    

Uğur elleri ile kilotumu indirmeye başladığı sırada ağlamaya başlamıştım.

Bir an ki attığım çığlık tüm dünyada yankılanmaya değerdi.

"YAPMA!!"

Uğur bir an kafasını kaldırır gibi oldu gözlerimin içine baktı sessiz ama onun okuyabileceğini tahmin ettiğim şekilde "Yapma!Lütfen!"dedim ve ağlamaya başladım.

Gözlerimde yaş kalmadığına eminim fakat hâlâ ağlıyordum.

Uğur bir an elini kilotumdan çekip yüzüme doğru bakmaya başladı.Bu sırada bacak aramdan çekilip yanıma doğru gelmeye başladı.Yanıma gelince yatakta oturdu ve ellerini yüzüme koydu.Bir şeyler sayıklamaya başladı pek bir şey duyamıyordum ama tek duyduğum kelime "ASLI" olmuştu.

Benimle yatarken bile farklı kızları hatırlıyordu bu nasıl bir adamdı
böyle...

Adi...Şerefsiz...Öküz!

Ben nasıl bu adamdan hoşlanıyordum ki! Allah benide bu şerefsizide kahretsin!

Birkaç kez "Aslı" diye sayıkladı.

Sonra tekrardan üzerime çıkmaya çalıştı ilk olarak sol bacağını attı sonra sağ bacağını atacağı zaman onu tüm kuvvettimle üzerimden ittim.

Evet doğru duydunuz o sarhoştan kurtuldum!

Uğur yatağa düşürken hemencik yataktan kalktım.Yerden aldığım elbisemi alıp kendimi banyayo attım kapıyıda arkadan kilitleyip ağlamaya başladım.

Ağladım...ağladım...yine ağladım...hep ağladım...aptallığıma ağladım...kendime ağladım...hayatıma ağladım...

Kaç saat ağladım bilmiyorum.Tek bildiğim banyonun soğuk zemini vücudumu ürpertmişti.

Kendime gelmeye çalışmıştım yavaş bir şekilde oturduğum hatta ağladığım yerden kalkıp aynaya baktım.

Vucüdumda gördüğüm izler benim birkez daha ağlamama sebep oldu.

B-u-n-u   B-a-n-a   Y-a-p-m-a-y-a-c-a-k-t-ı-n!

Elimi yüzümü soğuk suyla yıkadıktan sonra üzerime elbisemi geçirdim.

Hayır-hayır-hayır ağlamayacaktım!

O şerefsiz için ağlamayacaktım!Onun yaptıkları içinde ağlamayacaktım!

AĞLAMAYACAKTIM! AĞLAMAYACAKTIM!

Ben dimdik durup onun bu yaptıklarını ödetecektim tabi onunda zamanı gelecekti!

Şu anlık yapmam gereken tek şey buradan nasıl gideceğimdi.Nereden çıkış vardı? En son neredeydim ben?

Hatırla...hatırla...hatırla Selin...

HATIRLADIM! En son gemide yemek yiyip bu odaya gelmiştim.Şimdi ilk önce bu banyadon çıkıp ve sonrada gemiden def olup evime gitmekti planım!

Üzerime son kez bakıp banyodan çıkmaya karar vermiştim ama Uğur ne yapıyordu? Yani neredeydi? ve benim burada olduğumu biliyor muydu?

En son yatağa düşmüştü galiba içtiği içki ona ters etki yapmıştı ve yatağa düşürmüştü.

İYİDE OLMUŞTU! Köpek!

Uğuru görmeyi umut etmeyerek banyonun kilidini açtım.Kafamı sağ taraftaki yatağa bakınca onu görmem bir oldu.

Onu görmemle küfür etmem kaçınılmaz olmuştu tabi!

Yatağın üzerinde camış gibi yatıyordu.Bende ayak uçlarımda basarak yüremeye başladım odadan çıkmadan son kez onun yüzüne bakıp
içimden küfür ettim.(Bunu sizin bilmenize gerek yok değil mi?)

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin