Bugun pazardi ve öglene kadar uyumustum.Kalktigimda saat 14:45'ti.Bir rekordu benim icin galiba ilk defa bu kadar çok uyumustum.Yataktan kalkip Banyayo gittim rutin islerimi hallettim ve asagiya inip
kendime güzel bir kahvalti hazirladim.
Yarim saat kahvalti masasinda kaldim sonra masayi toplayip makineyi dizdim.Sonra telefonuma gelen mesajla telefonu elime aldim ve gelen mesaj tanimadigim bir kisidendi.
Gönderen:05..........
Selin ben Tolga eğer bugün işin yoksa birlikte bir şeyler yapalım mı?Aslında bugün evden çıkmamak istiyordum.Planım buydu.'tabi plan sayılırsa'...
Gönderen:Selin
Aslında bugün için planım evde dinlenmekti.Ama eğer istersen sen gelebilirsin.Tolgayı davet etmiştim en azından evde tek kalmam..Aslında evde tek kalmam benim için iyi biraz kafa dağıtırım(içki ile değil!)
Gönderen:05........(Tolga)
Olabilir ama annenler bir şey demesin.Annem tabi ya beni dünyaya getiren büyüten annem deme...
Gönderen:Selin
Annemler yurtdışında yani sorun olmaz.Sanki burada olunca sorun olur ya😛
Gönderen:05.......(Tolga)
Tamam öyleyse saat 16:30 gelirim uygun mu senin için??Gönderen:Selin
Evet uygun bekliyorum...dedim ve telefonu elimden bıraktım.Etrafı toplamaya başladım.Aslında pekte dağınık değildi ama yine bir üstünden geçtim.Sonra odama çıkıp üstümü değiştirmeye karar verdim.Üstüme askılı bir t-shrit giydim altımada kapri giydim.İşte hazır olmuştum.Satte baktığımda 16:15 birazdan Tolga gelirdi.Ağzımı açmamla Tolganın kapıyı çalması bir oldu.
'Şom ağızlı buna derler galiba...'
Kapıyı açtım ve Tolga elinde bir poşetle içeriye buyur ettim.Hoşgeldin faslı bitince elindeki poşeti bana verdi.
"Tolga bu poşette ne var?"
"Baklava aldım.Tatlı yeriz tatlı konuşuruz diye."dedi
"Teşekkürler o zaman" dedim ve gülümsedim.Solana geçince "Tolga aç mısın?" dedim.Çünkü ben deliler gibi açtım. "yani biraz.."dedi.Buna sevinmiştim.Elime telefonu aldım ve pizza sipariş ettim.İkimizede ortaboy karışık pizza söyledim.Ve ayrı etten bir tanede fazla söyledim.NE OLUR NE OLMAZ diye....'çaktırmayın ben yicem'
Tolga bana anlamamış gözlerle bakmaya başladı.'3 tane pizzayı ne yapacaksın der gibi'...
" Selin doğru mu duydum??"
" Neyi Tolga..." anlamamıştım neyden bahsettiğini.
" 2 karışık pizza ayrı etten 1tanede yedek pizza"
" Evet doğru duymuşşun 1 tanede yedek"Ya gerçekten bu çocuk şapşaldı...
Yarım saat sonra kapı çaldı.Pizzacı gelmişti.Cüzdanımdan parayı verip mutfaga aldım.İçeçekleride çıkartıp Tolgayı çağırdım."Tolga mutfaga gelsene"...
"Hmm enfes kokuyor,karnım daha çok acıktı.." benim karnımda sanki öküzler var onlar benim yediğimi yiyor ve ben tekrardan acıkıyorum."Benim kadar olmazsın" dedim ve yemeğe başladım.
"Selin biraz yavaş yer misin? Boğulacaksın? Yoksa!" Umrumda değil valla şu an sadece tek düşündüğüm aç olan karnımı bu güzel tatlarla doyurmak." Sen yemeğine bak" dedim ve hayvan gibi yememe devam ettim.
" Ohhhh çok iyi geldi..." Tolga bana şaşırmış gözlerle bakıp " Selin seni tebrik ediyorum iki ortaboy pizzayı yedin" sanane demek vardı ama ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Novela Juvenil#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...