18.bölüm Kıskanmak Mı?

17K 425 72
                                    

Multimedia:Selin

-Kalk Selinnnn...Selin kalksana,selin kalksana oooo selin kalksana....

'Kim lan bu sabahtan beri başımda marş söyleyen.Hem daha saat kaç ki?'

- Kuzen kalksana

'Kuzen..???'

Gözlerimi açtim ve karşımda duran Efeye baktım.

- Kuzeen hosgoldon" dedim ve tekrar başımı yatağa koyup uymaya başladım.

- Kalk bak seninle neler yapacagız hadiii...Bak yoksa eniştemi çağırırım..!!!

'Tehtit ha.'

- Ne diyorsun be git başımdan hem ben okula gitcem.

- Hayır bugünlük izin aldım eniştemden gitmiyorsun.

- Offf kuzen yaaaa

- Hadiii ama üstünü giyin gel aşağıdayım.

Yatağıma tekrar buluşma sözü verdikten sonra banyoyo gittim ve bir duş aldım.Sonra rutin işlerimi hallettim ve üstümü giyinmeye başladım.Altıma kot olan şortumu giydim üstünede emojilerin oldugu beyaz bir t-shirt giydim saçlarımıda topuz yaptım ve aşagıya indim.

Herkes benden önce kahvaltı masasına oturmuş beni bekliyorlar.İçeriye gülerek girdim ve "Günaydın Sevgili ev Halkı"dedim.Bana şaşırmış olarak bakan babam "Günaydın uykucu,Valla Efe olmasaydı seni uyandıramayacaktık galiba..." Aman be baba her zaman ki abartmaların...

"Ya evet Efeyi bu yüzden dövücem kahavaltıdan sonra."

" Ben ne yaptım ya Teyzem dedi bana uynadır diye öyle değil mi Teyze..."

"Evet ben dedim kızım ...Neyse kahvaltınızı yapın sonra tartışın."

'Korkak Efe ne olacak.'

Kahvaltı yaptıktan sonra Efe yanıma gelip " Selin bugün için planlarım var hadi çıkalım akşama anca geliriz."dedi.
Allahım acaba nereye götürecekti beni..

Bende bir şey demeden kabul ettim zaten karşı çıksam annem yada babam beni ikna edecek ve Efe'nin yanında gönderecek.Bu yüzden sadece kafa sallayarak onayladım ve yukarıya çantamı almaya çıktım.Çantamın içine telefonumu ve paramı aldım ve aşağı indim.

- Efe gel taksi çağırdım!!!

-Taksiye ne gerek vardı Kuzi..???

- Valla ben yürüyemem sen yürü..

- Madem çağırdın tek gitme bende gelim.

-Nereye gidiceğiz...

- Alışveriş Merkezine oradan Yemek yeriz sonra cinemaya gireriz,sonra sahile gideriz sonra tekrar yemek yeriz ve eve geliriz bir daha yemek yeriz..ve sonrada uyuruz.Sabah kalkınca tekrar..

- Ayyyyy sus yeter be yemek yeriz,yemek yeriz anladık tamam sus.!!!!

- Ama yemek...

- Efe sus!!! bak yoksa gelmem!!!

-Tamam Selin Ablammm benim...

- Bana abla deme !!!!

- Ama benden büyüksün.

- Efeeeee!!!!Sadece 3 ay büyüğüm.

-Tamam demem...

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin