Öncelikle bölüm geç geldiği için ve sizleri beklettiğim için özür dilerim.
Başıma gelen birkaç olay yüzünden yazamadım.Yazamayınca atamadım.Bu yüzden hepinizden özür dilerim.
Bu bölümü;
⭐️ bayan_kibirli
VE
⭐️ sudenevababahan ' a ithaf ediyorum.
Devamm...
"SELİNNNN..."
Bu ses...
Bu,bu ses Cem Beye aitti.Seline ne olmuştu.Şimdi de annesi bağırıyordu.Ne olmuştu kardeşime?
Hoca kuruntusunun beni getirdiği yerden koşarak yoğum bakım ünitesinin önüne geldim.Cem Bey ve Seda Hanım(Selinin annesi) camdan Seline bakıyorlardı.Ne olmuştu?
Koşarak yanlarına vardım.Cem Beye dönüp "Ne oldu? Ona ne oldu? Cevap versene? Neden tüm doktorlar içeride? Niye ekranda çizgiler çıktı? Selin niye tepki vermiyor? Doktorlar ne yapıyorlar? Cevap versene lan! Ne oldu ona! Söylesene! Ne oldu?" diye ard arda bir sürü soru sıraladım.
Ama onun verdiği tek cevap "Bilmiyorum." Oldu. Ne demek bilmiyorum lan! Ne demek!
Yanıma gelen Uğur hocaya döndüm.
"Ne demek bilmiyorum lan! Ne demek! Ne demek! Bilecek lan! Bilecek! Neden cihazlardan ses çıkıyor? Söylesene hoca! Neden? Hoca cevap ver! Sen hocasın bilirsin! Söylesene! "
"DAMLA SAKİN OL!" diye bağırdı Uğur Hoca.
"HAYIR OLMAYACAĞIM! KARDEŞİM ÖLÜYOR! ÖLÜYOR! BİR DAHA OLMAYACAK BİR DAHA GELMEYECEK! BİR DAHA BANA KÜSMEYECEK ! BİR DAHA KAVGA ETMEYECEĞİZ! BİR DAHA BARIŞMAYACAK! Ve O BİR DAHA OLMAYACAK."dedim ve arkamda ki duran sandalyelere ayağım ile vurdum.
"GELMEYECEK İŞTE O DA BENİ BIRAKTI.O DA GİTTİ GELMEYECEK LAN GELMEYECEK!"deliler gibi bağırıyordum.İnsanın sevdiği birisinin ölmesi veya gözlerinin önünde böylece yatması nasıl duygu lan nasıl?
Sizin hiçbir şey yapamamanız hergün ona sadece bakmanız.Hergün sadece bir umutla beklemeniz.Birgün uyanacağının hayalini kurmanız.Yada tamamem gözleri kapatacağını düşünmeniz.Bunlar nasıl duygu? Nasıl?
Ben size söyleyeyim mi b*k gibi bir duygu! O orada yatarken siz hiçbir şey yapamıyorsunuz.O orada canı ile savaşırken siz sadece onu izliyorsunuz.Onun için yapabileceğiniz tek şey dua etmek.Sevdiğiniz için elinizden hiçbir şey gelmiyor.Şimdi anladınız mı beni?
Anlamadıysanız hiçbir zaman anlamayacaksınız!Taki sizin canınız yanana kadar.İçeriye giren yeni doktorlarla yoğun bakım ünitesinin camına gittim.Neler oluyordu?Şimdi de Hemşirelerden biri bizim gördüğümüz perdeyi tamamen kapatmıştı.
"AÇ LAN ŞU PERDEYİ! AÇ! AÇ! SON KEZ BAKAYIM KARDEŞİME AÇ! LÜTFEN AÇ!..."dedim ve yere çöktüm.
Olmuyordu işte olmuyordu.Ben Selin kadar dayanıklı değildim hemen çökmüştüm.O-o çok cesaretli ve dayanıklı bir kızdı.Bunca şeye rağmen hâlâ yaşıyordu veya yaşamaya çalışıyordu.
"DAMLA KALK YERDEN ŞURAYA OTUR!" dedi hoca bozuntusu.
"SA-NA-NE OTURMUYORUM VAR MI? KARIŞMA LAN BANA! DEFOL LAN! DEFOL GİT! KEŞKE O ARABA SANA ÇARPSAYDI VE ÖLSEYDİN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Roman pour Adolescents#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...