Kısık ama üzgün bir sesle "Korkmalı mıyım?"dedim."Hayır çünkü bundan sonra senin ÖĞRETMENİN DEĞİLİM!"
Nee??? Bundan sonra benim öğretmenim değil mi? Şaka mı? Yoksa buda bir ceza mı?
"Ne demek o?"
"Şu demek okuldan tayinimi istedim başka bir okulda devam edeceğim."
"ama neden?"
"Neden mi? Hâlâ anlamadın?"
"Neyi?"
"Ne için yaptığımı?"
"Anlamadım."
İnsan gibi söylemiyorda bilmece gibi konuşup insanın sinir kat sayılarını çıkarıyor.
"Bizim için yapıyorum hatta senin için ben o okulda öğretmenlik yapmaya devam edersem seninle her zaman bu durumda olacağız hem senin öğretmenin hemde sevgilin durumu olacak ve sen yine bundan rahatsız olacaksın ama başka bir okulda iken kimse bize karışamaz bu sefer senin sadece sevgilin olacağım güzelim."
İnanmıyorum benim için okul değiştirmeyi bile göze alıyor yani artık o benim öğretmenim değil! Sadece SEVGİLİM...
"Bu duruma nasıl alışacağım bilmiyorum ama alışacağım.Seni seviyorum sevgilim."
Uğur şaşırmış gözlerle bana bakarak "Sen bana sevgilim mi dedin?"
"Evet dedim sevgilim değil misin?"
"Sevgilinim ama bunu senden duymak daha da güzel.Bende seni seviyorum sevgilim ve küçük cadım."
dedi ve anlımdan öptü."Hadi aşağı inelim seninle birlikte odada kalmak bana baskı yapıyor."
Bu söylediğine gülümseyip Uğur ile birlikte aşağı indik.
Adam haklı ama aynı odada ben ve Öküz...
"Uğurr ben acıktım."dedim karnımı göstererek...
Uğur bana bakıp gülümsedi.
"Yerim o senin acıkan karnını."
"Peki ben ne yiyeceğim?"
"Gel bakalım mutfağa bir şeyler hazırlarız."
Başımı tamam anlamında salladıktan sonra Uğur önde ben arkada mutfağa girdik.
Uğur buzdolabını açınca göz ucuyla bakıp içimden "yuh" demek geldi.
Bildiğim kadarıyla Uğur buraya pek sık gelmez ama buzdolabına biri iyi bir alışveriş yapmış en az 15 çeşit meyvesuyu,cola,gazoz....vs.Daha aklınıza neler gelirse....Anlaşılan burada rahat bir hafta geçireceğiz.
Uğur hâlâ buzdolabı ile bakışırken;
"Uğur bakışmalarınızı balla kesiyorum ama acıktım ben"
"Biliyorum güzelim bende ne yapsak diye birşeyler bakıyorum. "
Uğurun yanına gidip "Çekil şurdan beceriksiz" dedikten sonra buzdolabına bakmaya başladım.
Uğur ise bu yaptığıma sadece gülümsedi.Uğurun yüzüne bakmadan "bana makarna çıkar" dedim.Sanırım emir vermiş olabilirim.
Bende makarnanın sosunu hazırlıyordum.Uğur makarnayı verince haşladım ve hazır olduğuna emin olunca tabaklara koydum üstünede sosunu döktükten sonra hazır olmuştu.
Masaya herşeyi hazırladıktan sonra Uğur ile oturduk yemeye başladık.Tabi sen yiyebiliyor musun? diye sormayın! Çünkü cevabı belli 'yiyemiyorum.' Neden? Çünkü Uğuru izliyorum.Ahh korkmayın aklımdan kötü şeyler geçmiyor sadece onu izliyorum vereceği tepkiyi merak ediyorum hepsi bu ama mübarek adamın yüz hatları oynamıyor çenesi hariç o da zaten çiğnediği için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Novela Juvenil#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...