31.bölüm Huzur ve Güven

9.7K 346 23
                                    

" Korkma seni birakmayacagim."

Tabi canim tabi...Sen onu benim külahima anlat!

Gözlerim icine bakarak "Bana güvenmiyor musun" dedi.

"Yaptigin seylerden sonra mi? Senin yüzünden popom ve basim acidi."dedim ve yüzümü çevirdim.

" Madem bana güvenmiyorsun o zamanda bende seni"dedi ve kucagina aldi."Kucagima alirim."diye ekledi.

"Yaa Ugur biraksana! Ugur lütfen! Ugur birakir misin rica etsem."

Yüzüme sinsice bakip "henüz birakamam." dedi ve hayranlikla baktigim o eve dogru götürmeye basladi.Bende hiç sesimi çikarmadan başima gelecekleri bekledim.

"Ne o bakiyorum da  kucagim rahat mi geldi?"

"Tabiki de hayir ne alaka??"

"Hiç sesini çikarmiyorsun da simdi 30 defa'Ugur birak' diye söylenmen gerekirdi."

"Öyle deyince birakacak misin?" diye sordum.Ugur da basini hayir anlaminda salladi.Bende sözüme devam ederek "O zaman huzulü bagirmama gerek yok!zaten birakmayacaksin bogazimi da yormama gerek yok!" dedim ve geldigimiz villaya bakmaya basladim.

Bu villa kimin acaba??? Simdi Ugur benim derse şuraya bayilirim.Ögretmen masi ile alinmaz diyecektim ki...
Ugur bir holding varisi yani bunun gibi 100 evide alir...

Villanin önüne gelince Ugur kapiyi çaldi.Korkmayin Ugur hirsiz degil sadece zili çaldi.☺😂

Kapiyi 25-30 yaslarinda bir bayan açti.

"Hosgeldiniz Ugur Bey"

"Hosbulduk Meryem Hanim..... siz çikabilirsiniz.1hafta izinlisiniz."

"Peki Ugur Bey" dedi ve kiz yanimizdan ayrildi.

"Sen içeride otur canim ben üstümü degistirip gelicegim."

Kafami tamam anlaminda salladim ve Ugur un göstertigi yere girdim.İçeride açik pembe ve beyaz hakimdi.İçeriye ilk girince gözüme bir fotograf çarpti.

İki tane küçük erkek çocuk vardi.Galiba biri Ugurdu ama digeri kimdi???

Arkamdan gelen sesle irkildim.

"Abimm"

Abisi mi vardi?? Bundan hiç bahsetmemisti.Bir dakika abisini bırakalım da nerden anlamıştı benim onu düşündüğümü.İç sesimi bırakıp çeneme izin verdim.

"Senin abin mi vardi??"

"Evet" dedi ve fotografa bakmaya basladi."Ben henüz 9 yasinda iken abimi kaçirdilar.Hiç haber alamadik.Taki birgün...dedi ve nefes alip " eve bir Cd geldi annemler evde yoktu bende CD acip izlemeye başladim.Gördüğüm manzara karsinda şok olmuştum abimi gözümün önünde Ö-ö öldürdüler."dedi ve gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.

Kendimi suçlu hissediyordum.Benim yüzümden eski anilarini hatirlamis ve ağlamaya başlamisti.

"Ugur ben ben özür dilerim gerçekten...ben ben bilmiyordum" dedim ve Ugur a sarildim.

"Gerçekten özür dilerim Uğur "

Başımı omuzundan kaldırıp göz hizasına getirdi.

"Senin bir suçun yok! Kendini suçlama"

"B-ben gerçekten özür dilerim bilmiyorum"

"Tamam geçti güzelim hadi sana evi gezdireyim."

Bir an da hiçbir şey olmamış gibi davranması çok garip daha yeni gözümün önünde ağlayan adam şimdi bana evi gezdirecek....

Öğretmenim Bana Aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin