Kitap kapağı için'uzayboslugundayis'a teşekkürler😚
Şuna açıklık getireyim...
FİNAL YAPMIYORUM ARKADAŞLAR daha var ayrıca bu kurgunun gidişatına da bağlı.
(Yorumlardan sonrada yapmaya korkuyorum😁)Lakin final yapmıyorum diye final olmayacak değil elbet birgün final olacak ama ŞU AN FİNAL YOK! RAHAT OLUN😄
Bu bölümü;
⭐️remziye4531
VE
⭐️basak75'e ithaf ediyorum.
İthaf isteyenlerin yazması yeterli...
"YANİ SİZ..."dedi ve Kadir Amca işaret parmağı ile bizi göstertti.
"EVLENECESİNİZ!"
Pardon?
Duyamadım da?
Ne dediniz acaba?
Evlilik mi?
Evleneceksiniz ne demek lan! Ben bu adamın sesine daha katlanamazken birde bununla evlenecek miydim?
Ölürüm de evlenmem! Hem o kim ki buna karar veriyor?"HAYIR!" dedim sesimin yüksek çıkmasını temenni ederek."EVLENMEYECEĞİM,BUNU KİMSE ZORLA YAPTIRAMAZ!" diye ekledim.
"SANA FİKRİNİ SORMADIM EVLENECEKSİNİZ DEDİM O KADAR ÖYLE DEĞİL Mİ CEM BEY?" dedi Kadir amca.
Kadir amcanın sözleri üzerine gözlerime babama çevirmiştim.
Babam yapmazdı değil mi?
Kızının hayallerini suya düşürmezdi değil mi? Kızına yapmazdı değil mi? Bana söz vermişti.Beni yurt dışında okutacaktı.Şimdi evlendiremezdi değil mi?Babama baktığımda bana bakmıyordu.Yapma baba bunu.Yapma.Kızına sevdiceğine yapma! Güvendiği tek erkektin sen şimdi sende yapma.Yoksa benim tutunacak bir dalım daha olmayacak.Yapma baba.Hayallerimi mahvetme! Beni kanadı kırık bir kuş gibi bırakma.
Hayır de baba.İzin verme buna.Eğer sende bunu onaylarsan benim tutunacak bir dalım olmaz baba.Kanadı kırık bir kuş gibi çırpınırım.
Kızlar en çok babasını severdi değil mi?
Babası kızlar için canını verirdi değil mi? Şimdi sende bana hayallerimi ver baba,canını değil ama hayallerimi ver baba."Haklısınız Kadir Bey."
İşte o söz tüm dünyamı karartmayı becermişti.Şimdi kanadı kırık bir kuştum.Güvendiğim kişide beni bırakmıştı.
İşte şimdi yalnızdım.İşte şimdi hayatım kararmıştı.İşte şimdi tüm hayallerim uçmuştu.İşte şimdi Selin ölmüştü.
Hemde kendi babası tarafından kendi elleriyle öldürülmüştü.Kendi ellerin ile kızını toprağa verdin baba.Bakalım toprak sana kızını geri verecek mi?Bir kelime insanın canını bu kadar çok yakar mıydı? Belkide en derinine kadar yakardı.Belkide açık olan yaralara tuz basardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Ficção Adolescente#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...