Asagiyi okumadan geçmeyin!!!
"UĞUR !! "
Bu ses?? Allah kahretsin olamaz!
"Uğur HOCAM!! Bakar mısınız??"
Uğur hoca bedenini yavaş yavaş benden ayırırken arkamıza ki kişi yanımıza geldi.
Şimdiden ikimizede ALLAH RAHMET EYLESİN...PEK İYİ ÇOCUKLARDI...YAZIK OLDU!
Cenazemiz bugün akşam namazına mütakiben.....NE DİYORUM YA BEN...Kendine gel SELİN...Hiç bir şey olamaz...Sakin!!!
"Uğur Hocam sizden bir açıklama istiyorum.Ders saati bir öğrencinizle böyle ne yapıyorsunuz??"
Gözüklerin yok herhalde sarılıyoruz ne yapalım...sanki sevişiyoruz..TÖVBE ESTAĞFURULLLAH
"Sizinde dediğiniz gibi öğrencimmle ilgileniyorum.Hatırlarsanız MÜDÜRÜM! ben bu sınıfın sınıf öğretmeniyim.Yani burada ki öğrencilerimin sorunları ile ben ilgilenirim.Ayrıca Selin yahut başka bir öğrenciye sarılmam yanlış anlaşılmama lı sonuçta tüm hocaların yaptığı bir şey ayrıca aklınızda Selinle veya benimle kurduğunuz saçma düşünceleri bir kenara bırıkın.Sizinde dediğiniz o benim ÖĞRENCİM...."
Uğur Hoca o kadar ciddi ve sinirli söyledi ki bir an ben bile aramızda bir şey olmadığını sadece onun öğrencisi olduğumu düşündüm...
"Evet,tabi haklısınız.Ben bir an..."
Uğur Hoca belirsiz bir cesaretle müdürün sözünü keserek "Selin Güneş sınıfına gidebilirsin,baska bir sorun olursa yanima gel!!"
Baska sorun derken??? Papa????
Haaaa?????Ne sorunu ya müdür var diye dedi...
"Tamam hocam saolun"dedim ve sinifa gittim.
5-6 dk sonra Uğur Hoca sınıfa geldi..Bir an göz göze gelmiştik.Bana güldü ve gözünü kırpıp zil çalmadan sınıftan çıkmıştı..
İşi varmış beyefendimizin...
Zil çalınca bende damla ile vedalaşıp eve geldim.Yemek yedikten sonra,biraz kitap okudum ve ödevlerimi yapıp kendimi uykunun kollarına attım.
Ölüm Günü
Adından belli bugün tüm öğrenciler için ölüm günü çünkü bugün 1.dönem bitiyor ve biz karne alıyoruz....
NE MUTLU AMA...
Sabah okul saattinde kalktım.Banyayoda rutin işlerimi halledikten sonra kıyafet seçimi yapmaya başladım.
Bugün sivil gidebilecektik,bu güzel bir haberdi....
-Bunu giysem??
-Yok yok çok kısa bu!
-Bunu giysem??
- Buda çok klişe
-Bunu giysem??
-Buda çok abartılı sanki düğüne gidiyorum,altı üstü berbat bir karne alacağım.
- Bunu giysem??
-Buda çok kapalı bu sıcakta ölürüm eve gelmeden...
-Peki ya bu nasıl??
-Hmm yok !! bunu Damla ile alışverişe çıktığımızda giymiştim.
"Selin hadi kahvaltıya kızım! Baban bekliyor!"
Olamaz annem! Ben daha kıyafetimi şeçmedim ki! Annem bana kahvaltı diyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Novela Juvenil#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...