Öncellikle bölümü perşembe bekleyen arkadaşlar.
ELAZIĞ'da (van)ki gerçekleşen patlama yüzünden bölüm atmadım,atamazdım.Şehitlerimiz varken kusura bakmayın kimse okusun diye bölüm atmazdım.
Her an her dakika şehitlerimiz var lakin en azıdan birgün şehitlerimizin acısını hissedelim.
ÖLENLERE ALLAH RAHMET EYLESİN,AİLELERİNE SABIR VERSİN...
YARALILARA ALLAH ACİL ŞİFA VERSİN...
BÖLÜMÜ OKUMAYA GEÇEBİLİRSİNİZ...
"Selin doğru mu bunlar!" Annemin sert sesi beni korkutmayı başarmıştı.Ben cevap vermezken Uğurun verdiği cevap beni şok etmişti.
Bunun amacı neydi?
"Evet,efendim doğru."
Uğurun onaylaması üzerine gözlerimi Uğur'a çevirdim.Ne yani beni satmış mıydı bu? Şu an arkamdan vurulmuş gibi hissetmiştim ve ben de onu geri vuranı vuracaktım.
"Neler oluyor biri açıklasın hemen!"
Babamın sözleri üzerine tüm gözler Uğur'da bitti ama sanki o bunu bekliyormuş gibi rahattı.Cidden bu çok salaktı yada çok zekiydi!Yada kendini bir b*k sanıyordu.
Uğur ile son kez bakıştıktan sonra o bana sadee gülümsedi.Ne yapıyordu bu? Şimdi annem benim hakkımda neler düşünüyordur Allah bilir.Hocası ile ilişki yaşamış,hocasının koynunda yatmış...Şu an bunları düşündüğümde ben bile kendimden soğudum.
"Herşeyi açıklamama izin verin efendim." diyerek izin aldı Uğur.
Sonra konuşmasına devam etti.Benim gözlerime bakarak.
"Kızınız yani Selin,okulun ilk gününden itibaren benim peşimde idi.Bunu çok görmedim çünkü tüm kız öğrenciler benim peşimde idi.Selin derslerde bana hep 'hocam sevgiliniz var mı? Nasıl kızlardan hoşlanırsınız?'diye sorular sorardı."
"YALAN!"
"Yalan söylüyor!" diye bağırdım ama babamın ejderhadan farksız bakışları ile tekrardan susmak zorunda kaldım.
Şu an kimse beni susturamazdı.Eğer ben susmaya devam edersem ,Uğur yalanlarına devam edecek ve bu işin sonu Uğurun aleyhine olacaktı."Birgün okul çıkışı Selin'i yerde düşmüş bir vaziyette gördüm.Saçları dağılmıştı.Bende yardım etmek için yanına gittim ve onu kaldırmaya çalıştım.Fakat Selin benide çekip düşmemi sağladı.Ben yere düşünce Selin beni zorla..."
"YALAN! YEMİN EDERİM YALAN! "
Hem bağırıyor,hemde ağlıyordum.Bunlar çok ağırdı.Yapmadığım bir şeyi yapmış olarak göstertmesi çok ağırdı.
"Peki kızım Uğur yalan mı söyleyecek koskoca adam! Küçük bir kızı mı arzulayacak?"
Gözlerimi Uğurun annesine çevirdim.Ne söylüyordu o kadın böyle!
Daha kendi oğlundan haberi yokken beni nasıl suçlardı?Sinir ile masadan ayağa kalktım.
"Evet arzulayacak! Çünkü sizin oğlunuz şerefsizin teki! Çünkü kendi öğrencisini dahi arzulayan şeref..."sözümün bitmesini engelleyen babamın attığı tokat oldu.Canım o zaman yandı babamın attığı tokat ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Roman pour Adolescents#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...