Resimdeki ile hicbir alakasi yok
Uğur'dan
Acaba Selinin üstüne fazla mı gidiyordum.Söylediği sözler beni benden geçirmişti.Keşke sizi ve bu hayatı hiç tanımamış olsaydım dedi. Benden bu kadar mı nefret ediyordı.
Ben onun gözünde sadece onun Öğretmeni miydim?......Yok babası yada amcasıydım ne saçmalıyordum ben!
Babasını onunla konuşma şekli çok güzeldi.Bir an babasını yerine kendimi koydum.Anlayabiliyordum.Sevdiğim bir kişinin seni anlamaması vb.herşeyi anlayabiliyordum.
'Bana ne oluyor ya!!!! Bir öğrencime kendimi kaptırdım ve o bunu bilmiyor belki benden nefret ediyor belkide beni sadece ögretmeni olarak görüyor.'Kendine gel Uğur kendine.....
Yada ben saçmalıyorum.
Ama sinir etmek hosuma gidiyor!
2.derse girdiğimde Selinlereydi dersim bu baya iyiydi. Sınıfa girdim yoklamayı aldım ve Seline doğru baktım oda bana bakıyormuş.Utanmış olacak ki hemen yüzünü eğdi.Bende onu daha fazla utandırmamak için bakmadım.
Neden hemen utanırsınız anlamadım?
Selin'den
Uğur Hoca sınıfa gelmişti ve yoklamayı almaya başlamıştı.Bir an ona bakıp gerçekten yakışıklı ve karizmatik olduğu anladım tabi bir o kadar da çok sexy'di.
"Offff ben ne saçmalıyorum acaba biri beni sustursun"
Bir an Uğur Hocayla göz göze geldik.Ne güzeldi gözleri...Sonra utancımdan başımı eğdim oda yoklamaya devam etti.
Sanirim dün ailemi çagirmasi benim icin iyi olmustu.Onu sevmeye basladim iyi cocuk!
Uğur'dan
"Herkes bir konuşmayı kessin bakalım bir şey anlatıcam" herkes susmuştu.Selin de arkasına yaslanmış bana bakıyordu.
"Evet arkadaşlar okulumuzda bir kamp düzenlicez 2 gün sürecek bir kamp bu.Şimdi sizden bu kampa gelmek isteyen var mı? Benim tercihim gitmeniz yönünde hem sınav öncesi iyi olur."
Arka sıradan Gizem "Hocam siz ve diğer hocalar da gelicek mi?"
"Haaa evet hatırlattığın iyi oldu Gizem, evet ben gelicem diğer hocalarınızda gelicek başınızda duracağız."
" Şimdi gelenler bana adı yazdırsın"
Birçok kişi adını yazdırdı ama istediğim kişi adını yazdırmadı.Selin'den
Acaba gitsem mi hem iyi olabilirdi belki ama orada tek başıma ne yapacaktım acaba Damla geliyor muydu?
- Damla sen gelicek misin?
- Galiba Evet peki ya sen
- Bilmiyorum ki ya...
- Ya kızım gel bak seninle neler yaparız neler...
- Neler yaparız Damla
- Sen gel onu orada söylerim.
- O zaman tamam geliyorum...
Uğur Hocanın yanına gitmek üzere masadan kalkmıştım ki belimi masaya vurdum.Bir anda inledim yada çığlık attım artık hangisini yaptıysam Ugur hocayla birlikte herkes bana baktı.Ben geri sırama oturdum.Damlada hemen yanıma gelmişti ama ondan önce Uğur Hoca yanıma gelip "Selin iyi misin bir şeyin var mı?" Şimdi neden bu kadar abarttı ki anlamdım.Azıcık masaya belimi vurdum hepsi o kadar tamam biraz ağrımış olabilir ama bu kadar da değil.
- Uğur Hocam ben iyiyim bir şeyim yok!Merak etmeyin
- İnaniyorum bak Selin bir seyin yok degil mi?
- Gerçekleri söylüyorum Hocam iyiyimYani biraz...
Sonra o yerine gitmek üzere kalktı bende kalktım ve yanına gittim Damla ile Uğur Hoca hiçbir şey anlamamış boş boş bakıyordu bize
- Selin bir sey mi oldu?
- Evet hocam,su kampa Damla ile bizde gelicektik adımızı yazdıracagız da...
- Kampa mı geliyorsun?
- İstemezseniz ayrı bir konu..
- Hayır tabikide gel.....yani gelin...******
Selin'den
Okuldan cikmis eve gelmistim babam benj yanina cagirip konustu.Artik umrumda degildi .....
Son kez babama bakip " Baska bir sey var mi anlatacagin hani eger yoksa gidip yaticagim" babam sasirmis bakarken ben odama dogru yol aldim.Cok yorulmustum.Dus bile almadan hemen yatağıma yatmistim...
Kampta bakalim neler olucak?????Belki biraz tahmin ediyorsunuzdur ama ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim Bana Aşık
Novela Juvenil#Kitap kapağı 'uzayboslugundayis' a aittir.# HİKAYENIN İLK BÖLÜMLERİ DÜZELTİLECEKTİR. Okuduğunuz hiçbir hikayeye benzemez.Nerede ne olacağını kestiremezsiniz.Ummadığınız anda herşey olabilir.Hayal etmediğiniz olaylar olur.Hayal ettikleriniz ve isted...