Emma akşam yemeğinden sonra odasına çekilmişti at gezisinde oldukça çok yormuştu. Aslında onu yoran alec ti gezi boyunca herşeye müdahale edip durmuştu. Bir an olsun yanından ayrılmamış ayrılsa bile sürekli gözüyle onu takip etmişti. Bu emmayı çıldırtmıştı.hele ki genç bir oğlan onun mckenzie hanımı olduğunu bilmeden kur yapıp çiçek vermesiyle olan olmuştu. Alec aniden çocuğu yakasından tutmuş ve ağaca fırlatmıştı. Okadar öfkeliydiki emma müdahale etmezse çocuğu öldüreceğinden emindi.
"lordum o daha bir çocuk hem benim kalenin hanımı olduğumu bile bilmiyordu"alec sağır gibi sadece avına bakan avcı gibi çocuğa bakıyordu.emma çocuk ve alec arasına girdi.
" eğer ona dokunursan inan ki çiçeğide kabul ederim" dedi alec öfkeden kararan gözleriyle emma ya bakıyordu artık.onu kolundan tuttu atına bir çuval misali atıp askerlere kaleye dönmelerini emredip atını ormana sürdü.emma çığlık çığlığaydı.ormanın en kuytu köşesine vardığında emmayı indirdi.emma o anki panikle yere düşmüştü ve etekleri şu an dizinin bile üstündeydi. Alec gördüğü manzara karşısında öfkesini biranda unutmuştu.emma ise utançtan kıpkırmızıydı. Alec emmanın yanına diz çökmüş gözlerine bakıyordu. "sen benimsin meleğim hiç kimse hiç bir erkek sana değil çiçek vermek yanına bile yanaşamaz benim olana kimse bakamaz."
Emma şaşkındı alec tutkuyla ona bakıyordu
"okadar güzelsin ki emma güzelliğin beni yakıyor artık sana dokunamamak ..artık sabrım kalmadı" diyerek emmaya yaklaştı.emma gözleri kocaman olmuş alec e bakıyordu onunla bu kadar yakın olmak emmanın içini kaynatıyordu.alec emmanın gördüğü en yakışıklı adamdı emma bunun farkındaydı ama onu ailesinden koparıp buraya sürüklediği için ona karşı hala öfkeliydi.yinede bu yakınlık emmada tarif edilmez duygulara neden oluyordu.okadar yakınlardı ki alec emmanın gözlerine sonra dudaklarına bakıyordu açlıkla ve olan olmuştu.emma alec in sıcak dudaklarını hissediyordu.öpüşü derinleştikçe emmanın kalbi yerinden çıkıcaktı sanki emmanın elleri istemsizce alec in saçlarındaydı.okadar güzel hissediyordu ki kokusu, sıcaklığı ...
Fakat emma bacaklarında gezen bir elle kendine geldi.ve geri kaçtı isteksizce..kıpkırmızı yanakları ve öpülmekten şişen kızaran dudaklarla alece bakmaya utanıyordu.alecte farklı değildi. Biraz daha devam etse ormanda ona sahip olacaktı.ama emma bunu haketmiyordu.ona kendi odalarında kendi yataklarında sahip olcaktı.alec onu üzmeyi göze alamazdı.ikiside bir süre sessizce oturdular."kaleye dönelim meleğim"emma utançtan alec bakamıyordu.yol boyu hiç konuşmadan kaleye varmışlardı.Emma olanları hatırladıkça kızarıyordu.ilk öpücüğü.. İstemsizce elleri dudaklarına gitti ve alec in dudaklarını hissetti sanki .vücüdunu bir alev sarmıştı.içinde tarifsiz bir sızı vardı.o anları unutmalıyım unutmalıyım diyerek söylenip durdu odasında ve o an luna içeri girmişti banyo sularıyla sorar gözlerle bakıyordu, emma çabuk toparladı kötü yakalanmıştı. luna nın yardımıyla banyo yaptı ve giyindi tam yatmaya hazırlanırken mektup yazması gerektiğini anımsadı.
Masanın başına oturdu ve yazmaya başladı..Sevgili amcacım ve yengecim
Sizleri okadar çok özledim ki tarif edemem.uzun ve zor bir yolculuk oldu.söz vermiştim hergün yazacağıma ama fırsat bulamadım.mckenzie kalesi gerçekten çok güzel beni çok güzel karşıladılar okadar gururlandım ki..
İnsanlar benimle çok ilgililer her işim için koşusturuyolar onları yormak istemiyorum ama engelde olamıyorum.
Burdaki yaşam çok farklı bugün eva ile alec in kızkardeşiyle tanıştım çok sevimli ve içten bir kadın onu şimdiden sevdim
Alec ise bir muamma nasıl davranıcağımı bilmiyorum bana akıl ver yengecim.
Umarım matt iyidir onuda çok özledim.en yakın zamanda görüşmek üzere sık sık yazıcam sizde yazın
Sizi çok seven yiğeniniz emma mckenzie...mckenzie yazısına emma uzun süre baktı okadar değişik gelmiştiki ama artık bir mckenzieydi inkar edemezdi.
Mektubu katlayıp mühürledikten sonra lunayı çağırdı ve ona teslim etti.
Artık huzur içinde uyuyabilirdi.gözlerini kapadı ama bir türlü başaramadı. o anı anımsayıp durdu.
Karşı odadada hiç bir şey farklı değildi alecte yaşananları unutamıyordu ilk kez emmayı öpmüştü içinde tarifsiz bir çoşku vardı.
İkisi içinde oldukça uzun bir gece olcaktı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Leydim(efsane Leydiler Serisi 2)(TAMAMLANDI)
Historical Fictionilk görüşte aşk ,nerden bilebilirdim ki o küçük kızın kalbimi böyle ele geçireceğini yüreğimi esir alıcağını ama ne olursa olsun leydi emma benim olcak yıllarca beklesemde benim olcak gerekirse bunun için savaşarım ############ Amcam bunu bana nasıl...