Abigail öfkeden kuduruyordu alec onun alec i sarı sürtüğün kollarındaydı.onu geri alacaktı ne pahasına olursa olsun alacaktı.
Alec ve emma birlikte büyük salona girmişlerdi.emma için herşey okadar farklıydı ki artık.alec yanındaydı.onu seviyordu.içinde tarifsiz bir huzur vardı.alec emmanın elini tuttu öptu birlikte masadaki yerlerini aldılar.yemek tüm eğlencesiyle devam ederken beyler tek tek kaleden ayrılmaya başlamışlardı.en son ayrılan john ve anna fraser olmuştu.eva ve branden ise bir kaç gün daha kalmayı kabul etmişlerdi bu emma için çok güzel bir haberdi.
"bugün çok güzeldi kızım hiç bu kadar eğlenmemiştim.çok iyi bir hanım olcaksın sizide kalemizde ağırlamak isteriz" yaşlı leydi emmanın yanaklarından öpmüş ve sarılmıştı emma çok ama çok mutluydu bu kadını çok sevmişti.ona anne şefkatini yaşatmıştı kısa bir sürede olsa.Ve artık onlarda yola çıkmışlardı.eva ve brandonla birlikte şömine karşısına oturdular.hava serinlemişti.emma odasından şalını almak için izin isteyerek büyük salondan ayrıldı.odasının önüne geldiğinde kapının aralık olduğunu gördü.luna uyumak için izin almıştı o yüzden luna olmadığına emindi.içeriye yavaşça girdiğinde şok olmuştu.tüm eşyaları, lucy yengenin hediyeleri parça parçaydı.
"demek sarı sürtük geldi"abigail yılan gibi tıslıyordu karşısında
"burada ne yaptın sen çık dışarı" diye bağırdı emma.abigail öfkeyle üstüne geliyordu.emma sakin kalmaya çabalıyordu.abigail ise hala bişeyleri parçalama çabasındaydı.şöminenin üstünde duran kutuyu almıştı artık emmanın yüreği ağzındaydı.annesinin hatıraları onun içindeydi."bırak onu dokunma"diye bağırdı.abigail ise güldü ve kutuyu açtı elinde annesinin kolyesi vardı artık."bırak onu lütfen demişti sesi titriyerek"
"demek bu kadar kıymetli sen benim en kıymetlimi alec i aldın şimdi sıra bende" dedi ve kolyeyi parçaladı sanki zaman durdu emma için kulakları uğulduyordu.yere çöktü ve kopan kolyeyi aldı.öfkeliydi gözünden bir damla yaş gelmişti sadece."alec benim" dedi emma, abigail okadar öfkeliydiki emma ya attığı tokat odada yankılandı.bu artık son damlaydı.emma öfkeden gözü dönmüş bişekilde karşılık verdi abigail şoktaydı.saçından kavradı ve abigaili sürükledi.çıglıklar kalede yankılanıyordu.merdivenlerden sürükleyerek hole çıkardı.alec gördüğü manzara karşısında şaşkındı."bu sürtük ama unuttum metresin değil mi" öfkeyle alecle konuşuyordu.herkes koridora çıkmış olanı izliyordu."hepiniz dinleyin ben düşes emma macintoch mckenzieyim kimse hiç kimse beni aşağılayamaz bu beyin metreside olsa yapamaz"emma nın sesi kaleyi inletiyordu."lordum bana yardım edin öldürcek beni" abigail tüm cazibesiyle alec e bakıyordu.
"yardım edin lordum metresinize"emma öfkeyle kahkaha atıyordu.resmen delirtmişti bu kadın onu."abigail ne yaptın"alec dönmüş şimdide abigail e soruyordu karısına bana değil diye söylendi emma kızgınlıkla.alec emmayla konuşmanın onu dahada öfkelendireceğinden korktuğu için abigaile sordu.fakat hata yapmıştı.emma daha öfkelenmişti."lordum hanımım beni kıskanıyor.beni sizden uzaklaştırmaya çalışıyor.sizin beni hala istediğinizi bildiğinden böyle yapıyor" dedi cilveli cilveli emma kulaklarına inanamıyordu."yeter artık buna katlanamam luna eşyalarımı hazırla evime dönüyorum"
Alec şimdi öfkelenmişti."jack emmayı odasına götür ve kilitle"
"hayır bunu yapamazsın"
"yaparım jack"
Jack emmaya özür dileyerek baktı emma öfkeyle odasına çıktı jack odanın durumunu gördüğünde sorar gözlerle baktı."aşağıdakine sor" dedi ve pencerenin önüne gitti.Alec abigail bakıyordu"seni uyarmıştım bu son du eşyalarını topla ve kaleyi sabah terk et"sesi çok sakindi."lordum beni kendinizden uzaklaştırmayın lütfen diyerek alec boynuna sarıldı."herşey o kadın yüzünden biz çok iyiydik"
"asla iyi olmadık kadın ben hep emmayı sevdim sen sadece kendini avuttun" dedi ve uzaklaştı.
"Bunu ödeyeceksiniz"öfkeyle bağırıyordu abigail.arkasını döndüğünde karşısında anabel vardı ve onun tokatıyla yerdeydi şimdi.
"seni şımarık çocuk kendin yaptın bunu hadi dahada rezil etme beni"dedi ve kızı sürükleyerek odadan çıkardı.alec sessizce çalışma odasına gitti ve kapıyı çarptı.saatler geçmişti ve içmekten sarhoştu.emması ona nasıl karşı gelebilirdi onu tehdit etmişti emma gidemez asla.. Bardağı öfkeyle duvara çarptı.brandon ve jack içeri girdiler onun perişan haliyle karşı karşıyaydılar.koskoca atmaca tükenmişti.
"hadi karının yanına git oda seni seviyor kovduğunu söylemelisin"
Alec evet anlamında başını salladı ve emmanın yanına çıktı.kapıyı açtı ve emma yataktaydı, ağlamıştı.oda gerçekten kötüydü.emma yavaşça gözünü açtı ve alec e bakıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Leydim(efsane Leydiler Serisi 2)(TAMAMLANDI)
Historical Fictionilk görüşte aşk ,nerden bilebilirdim ki o küçük kızın kalbimi böyle ele geçireceğini yüreğimi esir alıcağını ama ne olursa olsun leydi emma benim olcak yıllarca beklesemde benim olcak gerekirse bunun için savaşarım ############ Amcam bunu bana nasıl...