Kapitel 31

88 2 1
                                    

Ogges perspektiv*

Nu har vi varit i Ayia Napa i 3 dagar och idag är det den 4:e dagen vi är här. Imon är det sista dagen vi är här och sedan åker vi hem. Vi sitter alla i soffan på hotellrummet och har precis ätit frukost. Alicia och Felix myser med varandra och tar bilder och vi andra sitter med mobilerna. Efter en stund tar vi på oss badkläderna och går bort mot havet. Felix och Alicia ligger jämte varandra och vi andra bredvid de.

"Så hur var eran dejt då?" Frågar Oscar.

"Det var det bästa som har hänt mig. Ni förstår inte hur fantastisk Felix är. Han är den romantiska killen som finns" svarar Alicia och ler mot Felix som ler tillbaka.

Vi solar sedan en stund och sedan badar i det fina havet.

NÄSTA DAG!
Alicias perspektiv*

Idag åker vi hem ifrån Ayia Napa. Det har varit jättebra väder och en grym resa. Vi packar ner det sista i väskorna och sedan går ut från rummet och ner till receptionen. Vi säger att vi ska checka ut och ger samtidigt våra rumskort.

"Har ni haft det bra? Har allt gått bra och så?" Frågar hon i receptionen som verkar vara svensk.

Hon känner nog igen oss och vet vad hon ska prata för språk.

"Ja det var jättefina rum och god mat" svarar Omar och vi andra nickar.

När vi är klara så går vi mot taxin som står beredd att åka till flygplatsen.

Vi är nu på flygplatsen och ska checka in väskorna. Vi tar fram passen och visar för hon som sitter och checkar in de. När vi väl är klara med det så går vi och sätter oss och väntar på att flyget ska komma (pallar inte skriva allt vad som händer).
En kvinna ropar ut i högtalarna om vilket flyg som är framme. Det är vårt flyg och vi ställer oss upp och går mot flyget. När vi kommer in o Flyget så letar vi efter våran plats. Efter en stund hittar vi platserna dom vi ska sitta på och sätter oss. Felix sitter längst till vänster i fönsterplatsen, jag i mitten och Oscar till höger om mig. Omar och Ogge sitter bakom oss med någon som de inte känner. Jag tar upp min mobil och tar lite bilder. Oscar och Felix pussar mig på varsin kind samtidigt som jag tar kort. Jag lägger upp den på Instagram och skriver:

"Har haft en superbra vecka i Ayia Napa med världens bästa killar och pojkvän. Nu drar vi hemåt. Kanske vi ses på flygplatsen?💗 @/felixsandman @/oscarenestad @/omarrudberg
@/ollymolander"

Det är många som gillar och kommenterar. Många skriver att de är på flygplatsen och väntar. Några skriver att de vill men kan inte osv. Felix och Oscar tar upp sina mobiler och ser att jag har taggat de i fotot. De går in på Instagram och gillar bilden jag lagt upp. De båda går in på snapchat och tar bilder på sig.

Två timmar senare!

Flyget landet och ställer sig på sin plats. Vi går av flyget och börjar gå in till flygplatsen. När vi kommer ut från ett par stora dörrar står det massor med människor. Till Höger längre fram står det många foooers som har väntat på oss. De håller upp skyltar där det står våra namn osv. Vi går till våra foooers och de börjar skrika och gråta av lycka när de ser oss. När vi kommer fram till de så säger alla samtidigt "välkommen hem" och vi säger tack och börjar krama de och tar lite bilder. När vi har tagit bilder med de så går vi mot en taxi som kör oss Hem till husen. När vi är framme vid mitt hus och Felix hus så säger vi hejdå och jag går med Felix till hans hus. Felix låser upp dörren och vi går in. Vi tar av oss skorna och går upp till Felixs rum. Vi lägger oss i hans säng och myser.

"Felix" säger jag.

"Ja gumman?" Undrar Felix.

"Tack för en fanatisk underbar resa med dig och boysen. Tack babe, jag älskar dig mest" säger jag och lutar mig mot Felix och kysser honom mjuk och i en passionerad kyss.

"Jag gör allt för min älskade prinsessa. Älskar dig mer gumman" svarar Felix och kysser mig igen.

"Godnatt min älskling" säger Felix.

"Godnatt felle" svarar jag och somnar med ett leende på läpparna.

----------------------------------------

Kanske inte jättebra kapitel. Men jaja allt kan inte vara bra. Men hoppas att ni tyckte kapitlet var bra. Försöker uppdatera så bra som möjligt💗💗

Du och jag föralltid ~ f.sOnde histórias criam vida. Descubra agora