Prolog

3.4K 90 5
                                    

Ginny
Jestem Ginny. Ginny Wealey. Chodzę do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, po tych wakacjach będę na 3 roku, a mój braciszek na czwartym. Miał on dwójkę przyjaciół - Hermionę Granger i ... Harry'ego Pottera. Tak to ten sławny chłopiec, który przeżył zaklęcie rzucone przez Voldemorta(czyt. Sami-Wiecie-Kogo lub Czarnego Pana).W tym roku będą mistrzostwa w quidditchu. Gdyby ktoś nie wiedział quidditch to sport czarodziei, w których jest 7 zawodników.
3 ścigających
2 pałkarzy
Obrońca
Szukający
Moi bracia - Fred i George są pałkarzami, a Harry jest szukającym. Oboje grają w drużynie Gryffindoru. Gryffindor to jeden z domów w Hogwarcie. Ja też jestem gryfonką. Trochę się zagalopowałam,ale nie o tym chciałam wspomnieć. Moja rodzina(z wyjątkiem mamy, Billa, Charliego i Percy'ego) będzie na tych mistrzostwach i na dodatek mamy miejsca w loży honorowej. Harry i Hermiona też tam będą. To trochę dziwne i ... śmieszne,ale podkochuję się w Harrym od mojego pierwszego roku nauki. Przystojny,odważny i nawet inteligentny plus wygląda jak mój ideał - czarne, roztrzepane włosy, nie wysoki ani za mały, zielone oczy. Nie wiem co on o mnie myśli. Kiedy Harry był podczas wakacji u nas to ja zawsze tłukłam talerze, albo o wszystkim zapominam. Będę kończyć, bo ,,mój lovelas" i Hermiona już przyjechali.

Harry
Bardzo lubię spędzać wakacje u Rona. Jego rodzina jest bardzo liczna, bo :
Mama- pani Molly, tata- pan Artur, bracia - Bill, Charlie, Percy(Ci dwaj najstarsi już nie mieszkają, a Percy to przesiaduje w pracy, albo udaje,że go nie ma), Fred i George,Ron i...
Siostra - Ginny
Jest bardzo ładną i mądrą dziewczyną, chyba mnie bardzo lubiła. Ja ją też, uśmiechnęłem się do niej, ona jak zwykle zrobiła się czerwona jak burak. Co ja takiego zrobiłem? Tego chyba nie wiem...
- Hej Ginny. - zawołała Hermiona
- Cześć Hermiono. Hej, Harry.
- Hej Ginny. - odpowiedziałem.
Ginny była znakomitym graczem w quidditcha. Z racji tego,że jutro idziemy na te mistrzostwa to musimy iść spać.
----------------------------
Więc ten tego ... Zapraszam do czytania :)

Zauważ mnie kochanie ... //HinnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz