(J/N) Woordt wakker! Schreuwt je moeder vanaf de trap.
Je schrik wakker vanuit je droom en kijk oo je wekker 'shitt' is het al zolaat zeg je.
Je kamt je haar kleed je om poets je tanden en vlugt naar de keuken 'goedemorgen' zeg je terwijl je een hap neem van je brood die je moeder maakte voor je, je pakt wat te drinken en wat te drinken en etem voor school je pakt je schoolspullen en stopt allees snel in je tas je pakt je schoenen en jas en trek het zo snel mogelijk aan voor je naar je fiets rent ren je trug naar je moeder en geef je der een kus op der wang en ren je naar je fiets toe en haast je naar school.
Net voordat je fiets opslot heb gedaan en school binnen loop gaat de bel 'jup te laat' je zucht en doe rustig je jas in je kluisje en haalt een briefje met TeLaat erop.
Je loopt als dood de trap op naar je klas je sla de deur open 'waar is de docent?' Vraag je je af als je de klas binnen loopt.
'(J/n) Weet je of mvr zelders ziek is' hoor je dina zeggen uit de klas.
Je haalt je schouders op en schud je hoofd 'nee?' Zeg je daarop.
'Jongens?' Hoor je mvr akers zeggen die de klas binnen loopt samen met de directer.
'Mvr zelders is.., D..dood' effen is het stil.
'Mevrouw zelfders had vanavht een hart aanval' vertelt de directeur.
Je kijkt de klas rond Iedereen begint te praten.
'Er is geen vervaller dus jullie zijn vrij'
Vertelt mvr akkers.
Waneer je je tas wilt oppakken van de grond Grijp je met je beide handen je ooren en gilt van de pijn.., je hebt geen idee wat er gebeurt Eenigste wat je voelt is een harde piep die telkens luider woordt je knijpt je ogen dicht Je hoor mezelf niet meer gillen je hoort geen piep meer je opent je ogen en kijkt iedereen aan die naar je zit te staren.
'Mevrouw (A/n) gaat allees goed net je' vraagt mvr akkers bezorgt.
Je knik en loop snel de klas uit met me tas in me handen.
Je loop naar de meiden toilet toe, en kijk in de spiegel naar mezelf, allees is gewoon normaal.
Maar dan zie je bloed uit je neus drijpen je ogen gaan van de spiegel af en je rent naar de wc hokje en pakt een doekje en houd het tegen je neus en loop trug naar de spiegel je jezelf er nog in kijken of het erg is maar je ziet opeens nergens geen bloed.'Nee dit kan niet' mompel je tegen jezelf.
'Ik woordt gek...,'
'Is dit een droom'...,
Je pakt je tas en ren van de trap af je ziet je heele klas nog in de aula hangen.
'Gatver!, Je slaat je handen tegen je neus aan, het ruikt enorm veel naar benzine..,'
'Raar? Niemand merkt dat?,..,
Je pakt je jas uit de kluisje je staat buiten bij je fiets en voelt een hand op je mond!.Okeyy ja dit was mijn eerste hoofdstuk van x reader.
Hopelijk vonden jullie het leuk vote && comment little potato's xx
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanfictionMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.