Waneer je samen met jeff onderweg ben naar de slendermasion is er een dode stilte.
'Wat gebeurde er jeff?' Vraag je vragend..,
'Dat weet ik niet maar slender wel.' Je kijkt hem aan maar er valt geen blik van hem naar jou.
Je wilt sneller lopen dan hem maar dan woordt je arm vast gepakt door jeff 'rustig!' Zegt hij tegen je.
Je laat een harde zucht achter..,
Eindelijk aangekomen bij de slendermasion lopen jullie gelijk door naar slender.
'Slender?' Hoor je jeff zeggen slender draait zich om naar jullie.
'(J/n) had darnet haar eerste officlae moord'
'Goed gedaan' zegt hij tegen je.
'Maar.., iets klopt er niet met haar, toen ze iemand vermoorde en de ouders kwamen keek (j/n) hun aan ze stonden verstijfd en als (j/n) steeds verder in de buurt kwam werder ze witter alsof ze stikte en niets konden doen en toen ik naar der keek had ze rode ogen.., iets klopt er niet'.., je kijkt hem aan alsof hij gek is.., '(j/n)? Herinder je dat nog?'
'Ik herinder me alleen dat ik me eerste officale moord maakte' zei je eerlijk tegen hem.
'(J/n)? Wat was dat net met je met dat iemand zijn mond moest houden alsof er stemmen in je hoofd zaten?' Vraagt jeff.
Je schud je hoofd 'nee...' Lieg je.
Je loop slenders kantoor uit en loop een beetje rond in de woonkamer opeens krijg je zo'n honger je loopt naar de keuken en pakt de laaste stukje cheesecake en een glaasje limonade.
'Wie heeft mijn laaste stukje cheesecake!' Hoor je hoodie schreeuwen vanuit de keuken.
Je propt de laaste stukje cheesecake snsl in je mond en kijk je hoodie aan die naar het laaste stukje keek..,
'Op' zeg je met een volgepropte mond en een grijns.
'Koop nieuwe' zegt toby met een sirieuse blik.
'Ik heb een verbod gekregen van slender!'
'Dan doe je het tog stiekum' grijnst toby.
Je voelt opeen iets je schouders tikken '(j/n) ik weet wat er aan de hand is met je'
Je volgt slender mee naar zijn kantoor.
'Je hebt twee kanten.., je eerste kant een een normaal mens maar je tweede kant is een kwaadaardige demon en dat maakte jou zo special'
Je kijkt hem met grote ogen en open mond aan 'ik demon?' Angwoordt je droog
'Nee.., jij bent een mens maar je tweede kant is een demon.., zo sterk dat die ons allemaal kan doden zelfs mij'
'Ik uhmm..,' hoe gaat die demon weg?..,' antwoord je
'Dat zoek ik nog uit maar elke dag woordt die kant sterker.., dus geen moord voor jou tot ik een oplossing heb' zegt hij met een bezorgde blik.
Je loop zijn kantoor uit en ziet jeff voor je staan.
'Je..f' voor je nog wat kon zeggen sloegen zijn armen al hellemaal om je heen, 'sst..,' ' slender vertelde het me als eerst..,'
Een traan loop langs je wang, hij veegt je traan weg 'laate we een film kijken..,' glimlacht hij.
Je probeerd trug te glimlachen.
'Scary movie kijken!' Schreuwt darky vanaf de tweede verdieping die half vallend de trap af rent.
'Nee!' Roep iedereen gelijk.( Darky5102 )Omgg yeuhh darkyy komt vanaf nu ook in mijn boek en omg ik hou zoveel van darky gwn egt geniaal wauw.., zelfs mijn insta status enss heet darkyy enss maar vergeet geen vote & comment achter te laten byebye little potato's
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanfictionMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.