Je hoort de voordeur open gaan en herkent gelijk de stem van slender, binne een seconde zit je al rechtop en aandachtig te kijken.
'Ej!' Roep je uit blijheid je springt van de bank af en omhelsd ej.
'Wauw wat heb ik jou gemist' zegt hij dan vliegen de andere ej om zijn nek.
'Kom mee naar de keuken' zegt sally terwijl ze de hand van ej pakt en hem meetrekt naar de keuken.
'Hebben jullie dit gedaan'.
Je knik 'wij allemaal hebben wat gedaan.' Zeg je
'Wie wilt er taart!' Roept ben die al boven de taart staat met een mes, 'ik !' Roep je en duwt ben omver 'niet eerlijk' zegt ben die jou probeerd weg te duwen.
'Laat mij maar' zegt jeff die achter je staat en de mes uit bens handen haalt en een stuk taart voor je snijdt 'asjeblieft' zegt jeff tegen je terwijl hij de taart in je handen schrijft je geeft hem een kus en wacht waneer hij ook een stukje taart heeft.
Waneer jullie op de bank zitten, gaat er van allees door je hoofd heen zonder dat je geen controle meer over jezelf heb laat je je bord met taart op de grond vallen je begint te schreuwen van de pijn die door je lichaam schiet alsof je lichaam nu niet voor jezelf is alsof er een tweede kant van je is die je lichaam wilt overnemen.POV jeff.
Samen met (j/n) gaan we zitten en tv kijken ik kijk der aan '(j/n)' maar ze zegt niets dan laat ze haar bord met taart vallen en begint ze te schreuwen wat ik al eerder heb gezien ik probeer der te kalmeren maar ze slaat me weg als ik der aanraak krijg ik een schoo '(j/n)!' Roept slender die aan komt rennen.
'Slender wat is er met haar aan de hand?' Vraag ik bang.
'Ze krijgt een aanval ' zegt slender bezorgt.
Ik kijk (j/n) aan en zie de rode ogen dan bedenk ik snel dat ze die had toen ze iemand vermoorde 'ik kijk rond me heen 'huh..,' slender, ben ! Waar ben ik vraag ik me af ik loop door een kamer ik zie (j/n) zitten ik pak der schouder vast en zie dat ze een jongetje heeft vermoord wacht dat is het jongetje die ze vermoorde toen ze zo gek werd waar ben ik.., waarom hoor ikmezelf niet wat is dit! Ik roep en roep dan hoor ik een stem die me naam roept 'jeff!'.
Ik schrik en zie slender staan 'wat gebeuerde er' probeer ik te zeggen.
'Het leek alsof je stikte jeff!' Zegt ben
'Huh..,' ik kijk achter me en zie dat (j/n) haar ogen trug zijn veranderd net voordat ze valt vang ik haar op.
JE LEEST
Jeff the killer X reader
Hayran KurguMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.