Hoofdstuk 27

150 7 1
                                    

' (j/n !' Je kijkt op naar je kamer deur waneer je E.J die struikelen over je schoenen die voor de deuropening ligen.
'HAHAHAHA !'.
'Haha leuk zeg' zegt hij met een sarcastische toon 'wat wil je en nee ik ehb geen kidneys'
'Rustig dat ga ik niet vragen' 'wat dan wel?' 'Ik wilde vragen of je mee wilden naar de bos.., moorden' grijnst hij naar je.
'Meen je dat maar van slender-' 'nou en je bent bij mij?'
'En jeff dan?' Vraag je terwijl je op je lip bijt 'jeff Die gaat mij moorden als hij het weet'.
'Oke ik ga mee' grijns je.
Je springt van je bed en trek dan snel je schoenen aan en pak dan je muts en sjaal 'lets go!'.

Waneer jullie zijn aangekomen ergens diep in de bos hoor je paar geluiden van lachende mensen.
'Daar!' Fluister ik tegen E.J
'Hou je mes tegen je zij zodat je gaat springen dat ze deels kunnen zien dat je je mes in je handen heb'
Je knikt en volgt hem waneer hij de bosjes uitrent.
Je stopt een stukje eerder dan hem Je stopt precies op de plek.
Je zet een stukje je hoofd schuin en maakt een enge lach totdat ze je aandacht hebben de twee meiden kijk je met geschrokken gezichten aan en willen net trug draaien en rennen totdat E.J voor hun staan.

'Hey meiden!' Stiekum van binnen weet je gewoon dat hij grijnst.
Ze slaan een gil tot je je mes tegen één van de meisjes rug houd langzaam steek je de punt erin en stukje bij stukje gaat ie er verder in totdat ze geen lucht meer krijg Haal je de mes uit haar rug en laat je haar voorzichtig op de grond vallen Dan steek je der zo'n 10x door de maag.

Waneer je klaar bent kijk je E.J aan die al klaar is met de andere meisje.
'Goed werk' grijns je.
'Jij ook'
Je veegt je bloederige mes af aan de shirt van de dode meisje.
'Shit wat was dat'
Je kijkt E.J geschrokken aan tot je een alarm hoort die steeds dichterbij komt.
'Ren !' Roept E.J je volgt zijn camando je springt door de bosjes en de prikkels je negeert de pijn dan hoor je pistool schoten in de buurt.

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu