Je draait voorzichtig je hoofd om maar je ziet niemand of iets, uit angst begin je te rennen en te rennen je draait je hoofd weer om naar achteren terwijl je naar achteren kijkt zie je een man zonder gezicht, een pak en tentakels maar waneer je weer naar voor kijk klap je zo tegen een boom aan en val je met een harde klap op de grond.
'(J/n)!' 'Woordt wakker?' Je opent rustig je ogen, je voelt op je hoofd iets en voel iets zachts 'jeff?' Probeer je uit je mond te krijgen, '(j/n) je liet me schrikken ik dagt dat je dood was!' Was hij bang dat ik dood was? Waarom' dacht je.
'Ik leef, maar he huh?' Zeg je verwarrend, 'ik vond je in de bos je bloede heel erg op je voorhoofd ik heb er wat verband op gedaan' zegt hij terwijl je ziet dat hij bloost.
'Waarom?' 'Waarom wat?' Zegt hij daarna.
'Waarom liet je me niet achter bij de boom, waarom geef je zoveel om me?'
'Omdat ik liever mensen vermoord en ik wil niet dat een boom jou vermoord' zegt hij lachend terwijl jij sirieus pijnlijk op de kapote bank ligt.
'Hoe weet je eigenlijk me naam ik heb het je nooit verteld'
'Nou.., uhm ik heb je een tijdje bestudeerd' zegt hij bloosend je lacht naar hem 'wacht.., je bespioneerde me?'
'Nee.., mischien een beetje' zegt hij blosend 'je lijkt net op een tomaat' zegt je terwijl jullie lachen allebij erom stuk.
'Zal ik wat eten halen voor je?' Ik knik 'ja graag' je ziet hem weglopen zodra je hem weg ziet lopen stap je voorzicht de bank af en loop je een beetje rond dan zie je een spoor 'bloed!' Schreuw je uit, je houdt je neus dicht met je vingers en loop verder je loopt de huis uit naar een verlaten oude schuur in de tuin je opent de deur.., waneer de geur gewoon letterlijk door je neus komt begin je over te geven, je drukt de lamp aan en.., je ogen beginnen te vullen met tranen terwijl je allerlij dode mensen zag zonder armen of zonder benen of.., '(j/n' je draait je hoofd om en zie jeff achter je staan, je duwt hem naar achteren en rent over de hek de bos in 'HELP!!' Schreuw je terwijl de tranen uit angst je ogen uitspringen 'HELP!!' Schreuw je nog harder je draait je hoofd om naar achteren en zie jeff nergens je draait een rondje maar je ziet hem niet, je zucht en gaat achter een boom schuilen en uitrusten.
'(J/n'.
Je wilt van de boom rennen maar je arm woordt vast gepakt.
'Luister' zegt hij zachjes in je oor, 'ik moet je wat vertellen' fluisterd hij in je oor je draait je hoofd om naar hem 'nou vertel'
'Jij hebt je vader vermoord en dee school in brand gestoken'
'Wat?.., ben je gek!' Riep je in zijn gezicht.
'(J/n, ik kan niet uitleggen hoe maar me baas wel'
'Baas..,?' De man met het witte gezicht de pak en de tantakels springt opeens in je hoofd.
'Slenderman?' Zeg ik zachjes.., 'ja.'
Hij steekt zijn hand uit naar me je, je pakt zijn hand vast en lopen samen trug want je wilde weten hoe en wat er gebeurde, en voel ik wat voor jeff? Wil ik bij hem zijn, waarom loop ik hand in hand met hem bloosend kijk je naar de grond.
Hij stopt met lopen '(j/n)' zegt hij blosend waneer hij recht voor je staat zoent hij je gebeurt dit egt?, ben ik verliefd op een moordenaar?
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanfictionMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.