Je draait je om, Uit schrik neem je een stap naar achteren je blijft hem bang aankijken wat je kunt zien is..,
Opengesnede wangen, afgebrande oogleden en een lijk witte huid met kool zwart haar.
'Is dit egt, ben jij egt' vraag je zachjes.
Je ziet hem knikken je draait je om naar je tas om hem te pakken en om je legt het over je schouder, je draait je weer trug om maar hij is weg, 'ik halususiner niets is egt wat ik vandaag heb gezien' zeg je telkens de helletijd opnieuw in je hoofd.
Je pakt je fiets en haast je naar huis.
'Mam ben thuis!' Roep je als je de woonkamer inloop.
'Mam?!' Schreuw je.
Je rent naar boven toe om je moeder te zoeken maar je ziet der niet nergens geen eene kamer zelfs niet de kastdeur.
Je beslist om wat te eten, snel ren je de trap af en loop je naar de keuken.
'MAM!' Schreuw je waneer je haar ziet met een opgesneden keel en opgesneden wangen.
Je voelt de tranen over je wangen stromen je kijkt om je heen je Handen trillen, je bennen willen niet lopen allees woordt wazig en met een klap val je neer op de grond.'Lieverd! Lieverd!' Je voelt handen over je gezicht gaan waneer je je ogen open knijpt zie je je vader staan.
'Pap?'
'Lieverd gaat het!' Zegt hij huilend.
Je knikt je wilt opstaan maar voelt een enorme pijn langs je lichaam gaan.
'Auw!' Zeg je iets te hard.
'Gaat het' zegt een man die naar je toeloopt.
'Denk het wel' zeg je verwarrend.
'Weet je wat er is gebeurd?' Vraagt de man met een kladblok en pen in zijn handen.
'Geen idee' 'je moet tog wel weten wat er is gebeurd' 'nee!' Zeg je een beetje te bot.
'Wat gebeurde er toen je thuis kwam!' Zij hij nog een keer maar dit keer boos.
'Ik kwam thuis en ik zag me moeder..,' 'dood' de tranen glippen langs me wangen, 'dit is wel genoeg' zegt mijn vader tegen de man.
'Fijn om gesproken te hebben' zegt hij met een grijns.
'Pap?' 'Ja lieverd?' 'Hoe lang lag ik op de grond?' 'Geen idee ik ben net klaar met me werk mischien 2/3 uurtjes?'
Ik knik.
'Lieverd slaap jij maar op de bank ik haal wel een deker en wat te drinken als je dorst heb' zegt hij terwijl hij een kus op je voorhoofd geeft.
Maar al snel viel je in slaap.Sorry voor deze saaie stuk maar er moest gewoon iets gebeuren vergeet geen vote && coment achtertelaten doeiigg little potato's xx
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanficMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.