Hoofdstuk 14

207 14 0
                                    

POV jeff

'(J/n !' Roep ik door de bossen.
'Jeff haal slender...,'
'(J/n !' Roep ik opnieuw dan hoor ik stemmen.
'Wat heeft ze lef' hoor ik een mannen stem zeggen.
Ik ren naar slender toe.
'Slender !' Roep ik.
'Er zitten mannen in de bos en ik hoorde (j/n) roepen dat ik jou moest halen?'
'Mannen wat voor mannen' zegt slender bezorgt.
'Één van de stem kwam mij bekend voor een zware harde stem'
'Waarschuw de andere!' Zegt skender terwijl ik al naar ze toe rent.
'Jongens!' Roep ik naar ze.
'Wat is' zegt ej.
'Ik moet jullie halen van slender er is iets aan de hand.'
Samen met de andere lopen we trug naar slender 'jongens we hebben een groot probleem de mannen die in de bos zitten zijn de uh..., proxy hunters'
'Zijn ze hier !' Roept jane
Slender knikt 'ze hebben (j/n) en we zijn nog opzoek naar haar kracht hoe ze het beheerst'.
'Wat ?!' Zegt ej en ben tegelijk.
'Oke dit is wat we gaan doen jeff, ej, lj jullie gaan als eerst de bos in verstopt jullie in een boom.'
'Jane, ben, darky jullie gaan als ik een teken geef kom niet tevooren want ik ben de eenigste dus als er iets gebeurd komen jeff, ej en lj tevoorschijn'
Ik knik en rennen samen met ej en lj dor de bossen totdat we de mannen zien en (j/n) op de grond liggen.
Ik wil de man die haar dit aandeed vermoorden ! En langzaam pijn zal gaan voelen!.
'Jeff kom je' zegt lj, 'uh.., ja' ik spring de boom in en gaan van boom van boom today we alle drie een andere boom hebben.
Ej wijst naar slender die tpt naar de twee mannen.
'Proxy hunters!' Zegt slendermp met een boze stem.
'Hallo slender dat was lang geleden'
'Wat willen jullie !' Roeot slender, 'wat wij willen wij wille alle proxy's doode daar staat ons naam op' zegt één van de man.
Dan zie ik een man iets uit zijn zak haalen het glimt maar het is geen mes.
'Dit is een wapen die ons baas heeft gemaakt' zegt één van de mannen.
'Hier zit iets op waardoor we jullie één voor één kunne dode we schieten dit door je lichaam en je zult langzaam pijn lijden en verdwijnen' zeggen ze met een grijns.
Ze richting het naar slender en dan spring ik van de boom recht op één van de man zonder zo,n ding in hun hand en dan volgen ej en lj mij.
Ik steek mijn mes door zijn keel en kijk de man aan die zijn wapen naar mijn richt, maar ej rent naar de gast toe waardoor hij geschoten woord.
'Ej !!' Schreuw ik.
Dan zie ik dat slender tpt naar de gast van achter en wikkelt zijn tentakkels op die proxy hunter heen en laat hen stikken.
'Er zijn hier meer in de bos.'
Waneer slender hem heeft gedood pak ik (j/n) op en hou ik een tentakel van slender vast en tpt trug naar darky en de rest.
'Er zijn er meer' roep ik.
Ze staan omsingels om de andere proxy's dan tpt slender met ons tussen de andere proxy's
'Pak me tentakel vast' roept en en dan tpt hij trug naar ons huis.
Samen met (j/n) die ik nog in me armen heb ren ik naar angel onze verpleegster.
Lj reng achter ons aan met ej in zijn armen.
'Angel !' Roep ik.
'Er zijn twee gewonden' ik leg (j/n) op één van de bedden neer.

Ik heb eindelijk een pov van jeff zijn kant gedaan maar de volgende hoofdstuk in er natuurlijk weer een x reader byebye little potato's

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu