Hoofdstuk 20

190 11 1
                                    

Waneer het eindelijk donker begint te worden trek je je schoenen aan en pak je je mes vanuit je kastje.
'Jeff..,' je wenkt naar hem zodat hij zich herinderd dat jullie stiekum gaan moorden.
'Uhmm oja' hij loopt naar je toe en slaat een arm om je nek 'ik en (j/n) gaan effen in de bos wandelen' zegt jeff lachend.
'Blijf in de buurt en niet moorde' zegt slender streng.
Je pakt jeff zijn hand en trekt hem de bos in 'het is een tijd geleden dat ik me vrij voel' zeg je met een lange zucht.
'Ik snap het gevoel' zegt jeff die je bij wilt houden met lopen.
'Ma-a' 'sst' zegt jeff opeens en duwt je naar een boom toe je verschuilt je achter de boom.
Met jeff achter je die een hand voor je mond houd 'hmpff..,'
Hij haalt dan zijn hand van je mond 'waarom ?' Zeg je.
'Ik hoorde een stem van een meisje en jonge of twee meisjes ik weet het niet zeker'
'Laten we dan moorden' zeg je mete en grote grijns.
'Dat bevalt me wel' je klimt de boom in en jeff de andere boom je springt boom naar boom dat had je in de tussentijd geleerd als je met sally speelde.
Je wilt net naar de volgende boom springen en beland net nog goed op een tak.., 'shit..,' verlaat je mond waneer de tak breekt en jij uit de boom valt met gelukkig wel met twee voeten op de grond achter één van de mens.
'Hallo' zeg je met een grote lach en dan springt jeff ook uit de boom.
'Wie...m zijn ehh jullie..,' zegt het meisje die naar jeff kijkt.
'Volgens mij ken je me nog niet laat ik me maar voorstellen ik ben jeff maar ze noemen me ook wel jeff the killer'
'Wat een onzin het is geen helloween' zegt de jonge die naast het meisje staat.
'Mike sst' zegt het meisje tegen de jongen.
'Nu al bang dat bevalt me wel' zegt jeff die zijn mes uit zijn zak haalt en naar de jongen loopt.
'Rustig haha rustig gast' zegt de jongen alsof het een grap is.
Dan duwt jeff the mes in de jongens buik 'go..to..sleep..,'.
Dan pak jij je mes en loop je lachend naar het meisje toe 'haha.., lEts plAy mY gAme'.
Je duwt de mes in haar been zodat ze valt.
'Diet het pijn' zeg je met een grijns.
'(J/n).., stop..' Zijn haar laaste woorden die ze uitspreekt dan verlaat er een kleine kreet haar mond.
'Noemde ze nou net je naam?'
'Uhmm.., geen idee maar ik veranderde niet' je springt van vrolijkheid een grote lach komt er op je gezicht.

Ik heb inspirratie nodig dus hebben jullie nog ideen zeg het me en ik zoek een naam.., voor (j/n) zoals jeff heeft jeff (the killer) Zoals een moordenaars naam maar ja.., (j/n) blijft gewoon in deze boek xdxd byebyee little potato's

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu