Hoofdstuk 28

172 9 20
                                    

'(J/n)! Stop met rennen Vertopt je in de boom daar' hij wijst naar een boom met veel bladeren en grote taken je knikt en luistert naar zijn camando.
Je klimt de boom moeizaam in waneer je onder de knie heb Ga je steeds verder de boom in 'Je hebt echt training nodig' zegt hij terwijl hij een tak boven jou zit.
'Ik heb inderdaad training nodig' heig je.

'Waar zijn ze !' Roept een onbekende stem 'wie is dat' fluister ik.
Hij haalt zijn schouders op 'het lijken normale mensen.., jagers' 'jagers?!' Zeg je net te hard.
Hij slaat zijn hand tegen je mond 'sst' fluisterd hij 'hoorde je dat!' Roept nog een andere stem 'ja het is hier in de buurt !'
'En nu? Fluister je?
'Afwachten tot ze weg zijn' je knikt en wacht af maar ze blijven steeds hier in de buurt.
'Wat was dat!' Roept de man 'geen idee man'
Samen met E.J horen jullie een wolven huil in de buurt 'wolven?' Vraag je bang 'darky is een wolf' 'andere wolven?!' Fluister je net wat harder '(j/n) er zijn nog meer andere zoals ons Er zijn wolven als darky'.
Je draaut je hoofd om en kijk naar beneden 'Gast ik ben weg hier !' Roept één van de mannen 'ja..,eh katen we gaan' roept de andere man uit paniek.

Uit de bosjes komt er een wolf gelopen Ik kan niet veel zeggen hoe de wolf eruit ziet want het is best wel donker buiten.
De manen rennen met een speer weg waardoor jij en E.J uit de boom klimmen 'wie ben jij?' Vraag ik waneer we de boom uit zijn.
De wolf zet een stap naar achter en transformeer naar een mens een meisje..,

POV jeff.

Ik loop naar (j/n) der kamer met popcorn en drinken ik sla de deur open met me voet en zie sally zitten met der poppen.
'Sally waar is (j/n)?' Ze haalt der schouders op 'is ze weggegaan uit de kamer?' 'Nee jeff ze was hier niet, wil je spelen met mij en de poppen?' Ze zet een brede glimlach op en maakt der ogen hellemaal groot waardoor je der groene ogen mooi kunt zien 'sorry saly andere keer beloof'.
Ik loop de deur uit met de popcorn en de cola nog in me handen.
'PopCorn !' Ik draai me om en zie toby naar me bak popcorn rennen voor ik het weet pakt hij de kom uit me handen en rent hij ermee weg 'Toby !' Roep ik kwaad.
Ik wil achter toby aanrennen maar hij duwt zijn kamer deur dicht 'toby doe open !' Roep ik kwaad.

Heyy guyss Vraagje !
Weten jullie hoe ik de wolf eruit kan zien Mischien een naam het is iedergeval een details en wat ze kan allemaal Dat zou egt lief zijn En ja een iets langere hoofdstuk :):)

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu