Hoofdstuk 17

201 10 0
                                    

Het is nu al een week geleden dat jeff je vroeg en dat je ej had gezien.
En vandaag komt hij eindelink weer thuis en stukken better.
Je springt je bed uit en kiest wat kleren aan je kamt je haar en loop de trap af 'hej schoonheid' hoor je jeff zeggen van onder aan de trap.
'Hej' zeg je slaaperig.
Hij slaat een arm in je nek, 'dus vandaag komt ej thuis we willen een taart maken voor hem'.
'En wat wil je dat ik doe' zeg je met een glimlach.
'Dat jij samen met sally en jane de taart maakt'.
'Met jane?' Zeg je nieuwsgierig.
'Ja samen met jane en sally.'
'Gaat gezellig worden' zeg je met een sarcastische toon.
Je loop naar de keuken toe waar jane en sally al staan 'hier de meel' jane gooit een zak meel naar je die je net op tijd opvangt. 'Bedankt'.
Je legt alle benodigheid spullen neer op de aanrecht 'ik wil helpen' zegt sally.
Je tilt sally op zodat ze de meel melk en eieren erin kan gooien daarna mixt jane de beslag en verder doe jij de beslag in een vorm en legt het in de oven.
'Dit gaat ej lekker vinden' zegt jane vrolijk.
'Moet hij niets van kidneys?'
'De jongens zorgen daarvoor' zegt sally.
Waneer je naar de oven loopt kijk je voor dezekerheid of allees gaat daar in gaat.
Je loop naar de bank en springt naast ben neer.
'Zo zulle we tlc kijken' je pakt dr afstandbedienen en zapt naar tlc.
'Nee !' Roept ben die de afstanbediening af wilt pakken.
'Kijk taarten' roep je om zijn aandacht te misleiden.
'Die is mooi!' Zegt ben die aandachtig naar de tv staart je legt je benen over de zeikant van de neer en legt een kusser tegen ben aan en legt je hoofd op de kusser.

Sorry voor deze helle kleine stukje maar me fiets is stuk gegaan en ik moest naar me werk lopen dat duurt al een half uur nu moet ik eten en dan effen uitrusten dus vandaar byebye little potato's xx

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu