'Ik heb zo de perfecte idee' zeg je tegen ej en jane terwijl je de kamer van jane inloop.
'Oh eh.., uh verte, (j/n)'.
'Ik neem jeff mee naar conjouring 2 !!' Roep je blij (btw de film heb ik vandaag gezien egt een aanrader egt geweldig als je van horror houdt)
'Neem je jeff mee naar een bioscoop..,' je kijk ej aan je knikt met een sarcastich gezicht 'ja ej.., ik neem jeff mee naar de film want ja dat is de bedoeling als je naar een film wilt gaan'.
Dan schiet je samen met jane in de lach.
'Ik zal niets zeggen tegen jeff ' zegt ej.
'Ik zal ook niet vertellen' zegt jane als je der aankijkt je laat een glimlach zien en vertrek snel het de mansion zodat je twee kaartjes kan regelen voor conjouring 2.
Waneer je eindelijk ben aangekomenbij de bios loop je naar de balie waar een vrouw staat een oude vrouw.
'Hoi' zeg je heel blij.
'Kan ik u ergens mee belpen' vraagt de vrouw mete en sirieus stemmetje.
Je knikt je hoofd 'ik zou graag Twee kaartjes voor conjouring 2 willen'.
Effen blijft het stil tot.., 'Bent u 16?'.., Dan begint me hard sneller te klopten ' uhm eh.., ja alleen ik heb geen idebewijs..,' lieg je.
Jemerkt dat de vrouw je hellemaal bekijkt 'oke ik geloof je' Uit blijheid laat je een grote glimlach zien.
Waneer je de kaartjes heb loop je weer zo snel mogelijk trug naar de mansion 'ik hoop zo dat er geen veel mensen komen..,' zeg je in jezelf.Eindelijk aangekomen in de mansion Loop je door naar de woonkamer waar jeff zit met wat andere.
Je glimlacht naar hem 'Hejj waar was je vandaag' zegt jeff dienaarje toeloopt en je omhelst.
'Ik was weg en ben net trug' je geeft hem vlug een kus op zijn wang tot we ej horen aankomen die aan het zingen is.., 'My name is.. No my sign is.., No.., My number is.., No'
Samen met jeff en de andere kijken we ej aan effen blijft het heel awkward tot ej ziet dat we hem allemaal aanstaren.
'Ik ehuhmm.., Ey (j/n) en jeff hebben vandaag 3 maanden !' Roept ej.
'Oehh..,' 'gefeliciteert' 'cute' 'zo lief' roept iedereen door elkaar waardoor je een eetne van bloost je kijkt jeff aan en merkt dat hij ook bloost.
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanfictionMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.