'(J/n) ben je wakker?!'.., '(j/n!)' je springt overeind 'huh he wat!'.., 'wil je spelen' hoor je sally zeggen die met grote ogen voor je neus op je bed zit.
'Sally!' Ik ben moe en het is.., 'oh' Half twee smidags' zeg je.
Je slaat de deker van je af en loop met je pyjama enal de trap af en springt op de bank.
'Hallo schoonheid' hoor je eyeless jack zeggen die op de bank springt, 'heb je je schoonheid slaapje gehad'.
'Ja ej die heb ik gehad.., waar is jeff?' Vraag je.
'Ik denk weg met toby' je pakt de afstanbediening en zet TLC op.
'Nee ik ga niet naar zwangere meiden kijken!' Snauwt eyeless jack.
'Dit zijn geen zwangere vrouwen.., dit zijn gebeurtenissen' snauw je trug.
Hij pakt de afstanbediening uit je handen en zapt naar een worstel programma 'dit gaan we kijken' zegt hij met een grijns.
'Mooi niet'.., je wilt de afstandbediening afpakken maar hij houdt zijn hand in de lucht.
Je klimt als op hem maar dan rent hij ermee weg.
'Ej geef hier!' Schreuw je.
'Dan kom je hem hallen' roept hij vanuit de andere kant van de kamer.
Je rent achter hem aan voordat je het weet slaat hij een deur achter hem dicht.., je kan net niet afremmen en je raakt de deur of iets wat je Door de kamer gooit.., paar meters vlieg je naar achteren als of er een kracht jou naar achteren duwt.
Je beland tegen een muur.
Allees wordt wazig je raakt je hoofd 'bloed..?' Je voelt de bloed stromen over je achterhoofd.
Je knijpt je ogen dicht.In gedachten
''hallo?' Je ziet alleen een witte ruimte eigenlijk is allees wit.
'Slender?.., jeff?, schreuw je maar je hoort niets of je ziet niemand 'Hallo!!' Schreuw je nog harder.
'Hallo lieverd' hoor je een vrouwen stem horen die heel veel op die van jou lijkt.
'Wie ben jij!' Schreuw je, je kijkt rond, je kijkt naar de grond je ziet je voeten langzaam weg zakken.
'Geef antwoordt' schreuw je nogmaals!.
'Denk maar na wie ik kan zijn' hoor je.
'Dit is niet egt.., dit is maar een droom!'
'Een droom?' Hoor je de stem zeggen.
'Ja dit is een droom! Jij bent niet egt'
' dan ben jij ook niet egt' hoor je de stem zeggen.
Okeyy dit woordt best wel erg Vreemd.., denk je
Je kijkt opnieuw naar de grond je merkt dat je al boven je knieen ben gezakt.
'Wie ben jij!' Schreuw je nogmaal'.., volgens mij wilt ze het niet zeggen'.., denk je
'Ik geef je een hint, denk aan me stem!'.., zegt ze.
Het herhaalt het zich alsof er nu een echo klinkt eerst hard dan wat minder en minder en minder en zo maar door.
'Hoe moet ik het weten Alleen dat je stem veel op die van mij lijkt!'..., mij? Denk je injezelf
Je voelt dat het net onder je schouders zit alsof het drijfzand is maar dan wit.
'Wat gebeurt er als ik hier in ben!'...
'Dan verdwijn je.., voor goed' hoor je de stem zeggen en dan lacht het.
'Ik weet niet wie je bent!' Schreuw je zo hard mogelijk.'
'Denk na.., denk aan me stem denk maar meisje je hebt niet zoveel tijd over tot je de grond raakt'.
Hoe moet ik weten wie die..,
' ben jij mij..,'
'Fout!.., ik dagt dat he slimmer was'.
'.., ik ben jou..,'Hejj ja hoi allemaal Zou ik zeg maar POV's gebruiken alleen die van (j/n) en jeff?
Laat het sws effen wetten.
'Btw ik heb gister me haar zwart geverft en weetjj ik ben blij OMG YEUHH!!'
But byebye little potato's
Vote && comment
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanfictionMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.