Hoofdstuk 26

157 10 2
                                    

"Uhm jeff kan ik je effen spreken" vraag je zachjes zodat niemand anders het hoort.
" tuurlijk.., maar je maakt me wel bang (j/n " zegt hij lachend.
Je glimlacht naar hem "nou eh.., omdat we nu drie maande samen zijn wilde ik iets openbaars doen.., ik wilde naar de bioscoop Conjouring 2 toe met jou " zeg je terwijl je je lach laat zien.
"Oh eh j/n Heb je de kaartjes al gekocht.." Je kijkt jeff bang aan dan knik je met je hoofd " ja hoezo is er dan iets"
Dan zie je jeff lachen " ik had het zelfde idee ik heb zelf ook twee kaartjes".

"Jeff je maakte me bang !' Roep je tegen hem terwijl je hem zachjes duwt.
" ey " dan sla je je armen om zijn nek " dus wij gaan naar conjouring 2 en wat doen we met de andere kaartjes"
"Hhmm die kunne we wel aan iemand geven" zegt jeff met een grijns op zijn gezicht.
" we kunne ze aan ej en jane geven " zeg je terwijl je een grijns met je gezicht probeerd te maken.
Even valt er een lege stilte.., je kaat je armen los die je om jeff heen had geslagen "kom" zeg je.
Samen met jeff loop je de trap op naar janes kamer " hejj jane " roep je.
"Wow eh.., ey guys ".., "uhm miste ik net wat" zeg je nieuwsgierig.
Ej en jane schudden snel hun hoofd " nope niets..,"
"Dus ik en jeff hebben vier kaartjes voor de conjouring 2 zin om mee te gaan"
"Ja !" Roept jane terwijl ze opstaat en de kaartjes aanpakt " hoelaat begint de film"
" geen idee innde avond volgens mij " zeg je twijfelend.
" gefeliciteert met jullie drie maandjes" zegt ej die naar jeff toeloopt "bedankt" zeg je tegelijk met jeff.

Sorry voor deze korte stuk maar ik wilde gewoon nog een stukje schrijven maar ik heb dus een nieuwe boek niet op dit account maar op mn officiale account @Mrssmb me boek heet Death to life Gaat over ene apogalypse kijk maar als je het iets vind Byebyee little potato's

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu