Samen met jeff lopen jullie trug naar de slandermansion.
'Zozo daar hebben we de dortelduifjes' zegt ej met een grote glimlach.
Je lacht trug 'haha leuk hoor' zeg je tegen hem en geeft hem een schouder klopje.
'Ik heb die lach wel gemist' en geeft jou een schouder klopje trug.
'Zulle we tod doen?' Vraag jeff
'Ja!' Roepen jij en ej gelijk.
Jullie lopen naar binnen toe en ploffen neer op de bank 'wie doet er mee met tod'.
Ik ! Wij wel! Zeggen ben maskie hoodie en toby.
'Okeyy gezellig jeff begint' zeg je vrolijk.
'Okey uhm ej tod' maakt een geote grijns.
'Truth want ik vertrouw je niet jeff'
'Wie vind jou nou zo leuk' zegt jeff met een nig grotere grijn.
'Uhm.., he'
'Ik zie je vanuit je masker blozen' zeg je lachend.
'Jane..,' zegt hij stotterend.
'Jane !' Roepen jeff en toby gelijk.
'Zo liefff' zeg je.
De jongens kijk je aan van gaat allees goed met haar.
'Dit moet jane weten' zegt darky die de trap al op rent.
'Darky nee!' Roep je samen met ej rennen jullie de trap op achter darky aan.
'Darky niet doen!' Roep je boos.
'Oh he hejj jane' zegt darky stotterend als hij voor der staat.
'Wat wil je darky' zegt ze
'Ej vindt je leuk' dan rent darky gelijk de trap af.
Je kijk ej met grote ogen.., het voelt alsof je zijn pijn kan voelen alsof hij haar al jaren leuk vind en alsof ze een ander heeft zulke pijn stroomt door je lichaam heen.
Het voelt alsof de klok stil staat of je gedachten gaat gewoon te snel.
Je begint vlekken te zien 'e..j' dan woordt het zwart voor je ogen en voel je je lichaam niet meer.
POV jane
Het was zo raar darky kwam naar mij toe om me te vertellen dat ej me leuk vind dat best wel raar is en dan valt (j/n) flauw egt raar ik weet niet hoe dat gebeurde maar het was raar.
Vind ej me egt leuk..,
Ik loop naar ej zijn kamer toe 'e.j' ben je daar binnen.
Ik weet dat hij binnen is dus open ik zijn deur en dan zie ik hem zitten op zijn bed met zijn hoofd omlaag.
'E.j gaat het'
Ik loop naar zijn bed toe en gaat naast hem zitten 'is het waar wat darky zei dat je me leuk vind'
'Ja..,'
'Ik dacht dat je altijd grapjes maakte en het nooit meende'
Dan zie ik zijn hoofd bewegen dan kijkt hij me aan.
'Ik wilde gewoon niet dat iemand het wist maar het moet tog ooit gezegd worden maar darky had het moeten zeggen'.Mededeling !!! Ik ga een creepypasta random maken ! Ik heb er al één maar wel op een andere account genaamd mrssmb daar heb ik er ook één byebye little potato's
JE LEEST
Jeff the killer X reader
FanfictionMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.