Hoofdstuk 4

471 19 1
                                    

Waneer hij je hand loslaat hoor je een harde knal achter je, je draait je in een seconde om en ziet je school in brand staan kinderen die gillen.
'(J/n kom!' Riept hij terwijl hij je arm vast pakt, 'wie..,wa..,' de tranen stromen maar over je wangen.
Na een tijdje lopen en een leege stilte voel je wat in je zak 'een aansteker?' Geschroken sta je stil en je handen beginnen te trillen 'wat..,?!' 'Hoe?' Zeg je zo zachjes mogelijk.
Je kijkt de jongen voor je aan die paar meter van je vandaan staat je doet de aansteker trug in je zak en ren naar hem toe 'waar gaan we heen?' 'Ergens' zegt hij droog.
'Dus ik mag het niet weten?' 'Je ziet het van zelf' zegt hij boos.

Na een tijdje lopen komen we bij een verkaten groot huis aan je kijkt de jongen aan die de plank weghaalt om naar binnen te gaan hij maakt een gebaar naar je dat je erin kan komen, je ruikt een geur Een geur dat je een gevoel geeft dat je wilt overgeven.
'Wie ben jij!' Schreuwde je naar hem.
'Jeff.., maar ze noemen me jeff the killer' zegt hij met een grijns je lichaam begint te trillen.
'J..j,,jeff.' Dan komt het in je op wat je vriendinen tegen je zeide over een jeff the killer dat hij mensen vermoord, je beseft snel dat jij met hem alleen in een huis bent.
'Moordernaar!' Schreuw je naar hem, 'noem je mij een moordenaar?' Zegt hij lachend.
'Jij vermoorde me ouders je vernielde de school! En nu wil je mij vermoorden !' Schreuw je zo kwaad mogelijk.
'Ik vermoorde je moeder niet! Dat was ik niet, en voor de duidelijkheid jij vermoorde je lieve papa van je en de school!' Zegt hij met een grijns.
'Wat? Niet!' Schreuwde je trug met een traan over je wang.
'Je komt er wel achter' zegt hij lachend.
Je ziet hem naar buiten lopen 'wacht hejj ga niet weg!' Schreuwde je maar hij was al weg voor je naar buiten kon, Je kijkt een beetje rond in de bos langzaam woordt het donker en hij is nog niet trug ? 'Waarom wil ik dat hij trug kom?' Vroeg je je zelf af.
Je besluit tegen een boom te zitten en een beetje vooruit te staren maar voor je het al weet is het al donker, je hoor wat gekraak je schrik wakker uit je gedachten en kijk achter de boom maar ziet niks je voelt iets raars over je schouder en nog iets bij je been en bij je heupen trillend draai je je hoofd om..,

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu