Hoofdstuk 16

219 15 0
                                    

Wanneer er niets leuks op tv is besluit je om naar ej te gaan om te kijken hoe het gaat 'ho wat ga je doen' zegt slentert die voor de deur tpt 'ik wil effen bij ej kijken' zeg je zachjes.
'Laten we eerst eten dan kan je morgen langs ej gaan' zegt slenter wanneer je terug loopt naar de andere hoor je slender vanuit de keuken roepen 'wat willen jullie eten!'
'Cheesecake!' Roepen maskie en hoodie .
'Wafels!' Roept Toby.
'Avond eten!' Roept slender trug.
'Friet!' Roepen jij en Jane tegelijk
'Dan wordt het friet!' Roept slender vanuit de keuken
Je springt op de bank naast Jeff 'dus vanavond he' zeg je nieuwsgierig
'Ik ga niets zeggen' zegt jeff lachend terwijl hij een arm om je heen slaat.
Dan ruik je de geur van friet die je al een tijdje niet geroken heb.
'Wat is er?' Zegt jeff bezorgt.
'Me ouders en ik aten voor het laast samen als avond eten' zeg je verdrietig.
'Oh..,' dan merk je dat jeff je een kus geeft tegen je hoofd 'je hebt mij je hebt iedereen hier'.
Je knikt naar hem en legt je hoofd op zijn schouder.
'Eten!' Roept slender die de tafel aan het deken is.
Dan spring je van de bank af en zoek je een plaats en zit je naast sally en toby.
Je schept veel friet op en wat snacks.
'Lekker' zeg je lachend dan begint iedereen te lachen.
'Ik hoop snel dat ej geneest' zegt sally.
'Ik hoop het ook' zeg je tegen der.
Waneer je vol zit van de friet loop je naar jeff toe die net de trap op wilt gaan lopen.
'We zoude ergens heen gaan' zeg je vrolijk.
'Ja dat weet ik' zegt hij met een grijns waneer hij naar je toe loopt en je hand pakt lopen jullie samen in de bos gezellig in het donker rond.
'Deze kant op' zegt hij tegen je.
'Doe je ogen dicht' zegt hij tegen jou je sluit je ogen en voelt dat je woordt bestuurt door jeff.
'Open je ogen maar' zegt jeff.
Waneer je je ogen opent zie je een rivier en op de gras een doek met een mand kaarsjes en nog veel meer.
Je glimlacht naar jeff en omhelsd hem 'wat lief' zeg je zo blij mogelijk.
'Maar dat was nog niet allees, (j/n) ik zal voor altijd van je houden en omdat het nog niet officiaal is tussen ons wil ik dat je voor mij zal zijn voor altijd en ik wil dat dit officiaal woord' zegt hij blosend.
Je slaat je handen voor je mond 'ja.., Ja!' Je omhelsd totdat hij geen adem meer krijgt en geeft hem een kus.
'Dit is zo lief jeff' zeg je.

Sorry voor deze korte hoofdstuk maar ik heb het egt druk en morgen school zo geen zin but yeuhh byebye little potato's xx

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu