Geschrokken kijk je naar het meisje dat eerst een wolf was.
Ze heeft zwart met blauw haar Ik zie niet veel omdat het donker is.
'Hoi, ik ben Savannah' stelt ze zich voor rustig zet je een stap naar voren '(j/n)' stel je jezelf voor.
'Komen jullie hier vaker?' Vraagt ze 'uhm nee Nouja sommige van onze vrienden' zegt E.J waneer hij je naar achteren trekt.
'Ik ken jou een moordenaar toch wat was je naam ookal weer Eyeles..jack'
Geschrokken kijk je e.j aan 'klopt en dit is ons terein'.
'Sorry dat ik jullie lastig viel ik zocht naar een jonge genaamd jeffrey woods maar ze noemen hem nu jeff the killer'.
Woede komt in je op 'wat wil je van hem' roep je boos terwijl je e.j opzij duwt.
'Jeff en ik kennen elkaar heel goed' grijnst ze 'hoebedoel je?' Vraag je.
'Jeffrey verhuisde toen we jong waren We speelde Nouja ik was in tegenstelling twee mensen zijn zogenaamde buurmans hond en zijn vriendin'.'Je blijft uit de buurt van jeff' roep je boos terwijl je naar der wil toelopen pakt e.j je arm vast en trekt hij je naar achteren '(j/n) rustig het komt goed'
Je sluit je ogen en neemt een diepe zucht.
'Breng me asjeblieft naar jeffrey en anders zoek ik hem zelf !'
Je kijkt e.j aan '(j/n) laten we der naar jeff brengen wat kunnen we nu doem weglopen en wachten tot ze ons volgt' je haalt je schouders op 'goed dan' zucht je.
'Je kan meekomen maar je vertrekt morgen ochtend' 'bedank heel erg bedankt' glimlacht ze.Waneer we de mansion in zijn gegaan zien we darky als naar ons toe rennen 'uhm savanahh dit is darky, darky savannah' stel je voor 'hey' zet hij verlegen 'waar is jeff?' Vraagt e.j
'In zijn kamer' zegt darky daarna voor ik het weet rent savanahh zonder ons al de trap op zoekend naar jeffs kamer 'savanahh!' Roepen jij en e.j tegelijk.
Dan stoppennwe voor de deur van jeff met savanaah voor de deur die nog gesloten is.
Ze opent langzaam de deur 'jeffrey?' Zegt ze zachjes 'uh' samen met e.j zien we jeff verast kijken naar savanahh alsof hij haar nog herkent 'savanahh?' Roept hij.
Hij staat op en omhelst savanahh 'oh eh (j/n) dit is savanahh me oude vriendin'.
'Hoe ging het uit' vraag je zonder na te denken.
'Oh eh we hadden niets gewoon vrienden' geschrokken kijk je savanahh aan en geeft haar een blik van -leugenaar-Maar in de kamerlicht van jeff kan ik savanahh beter omschrijven ze heeft zwart met blauw haar ze draag een blauwe jasje met eroner een grijze shirt en een zwarte broek ze heeft een beetje wit en een getinte bruin huidskleur en heeft groen/blauwe ogen.
Eerlijk gezegd is ze best wel knal denk je.
'Ik eh laat jullie wel alleen' zeg je stotterend 'is goed' zegt jeff.
Je sluit de deur achter je en loop dan naar toby's kamer 'toby?' Zeg je zachjes waneer je aan zijn deur klop.
'Toby !' Roep je wat harder dan gaat de deur rustig open '(j/n) wat doe je hier?'
'Ik verveel me' 'je kan tog met jeff zijn of spellen spelen met ben' 'ben speelt vals en jeff heeft bezoek' zeg je zachjes.
'Bezoek van wie !' 'Een meisje genaamd savannah half wolf half mens'.
'Slender gaat flippen als die erachter kom dat er nog een wolf hier is Hij heeft al genoeg aan darky'.
Een glimlach verschijnt op je gezicht 'Waar is masky en hoody?' Vraag je dan
'Eh Cheesecake eten' 'waarom zie ik dan cheesecake op zijn bed ligen?' Vraag je lachend.
'Nou ja eh dat komt omdat.., oke fijn Masky en hoody aten me wafels op dus ik zorg dat hun cheesecake gaat ontploffen in hun gezicht!' Roept hij kwadaardig met een lachje.Na zo'n heele jur gepraten te hebben met toby komen masky en hoodie binnen gelopen.
'Waarom ligt daar onze cheesecak' roept masky 'Nou eh die heb ik gehaalt voor jullie' lieg je.
'Oh bedankt' roepen masky en hoodie tegelijk.
Ze snijden een stukje aan de cheesecake als ze precies de midden raken ontplof de cheesecak.
'Kun je voor mij ook een stukje snijden in het midden' zeg je lachend.
Je ziet dat masky de cheesecake in de midden snijd en voor we het weten ontploft de cake 'jullie !' Roept masky en hoodie waneer ze hun gezichten naar ins draaien zien we dat heek hun kleding en masker eronder zit en masky's bed.
Je kunt je lach niet meer inhouden en verga van het lachen samen met toby.Je loopt de kamer van toby uit en loopt dan gelijk door naar jeff.
'Jeff' zeg je zachjes en opent de deur je ziet jeff en savanahh op zijn bed zitten ze lachen beide maar geen idee waarover.
'Oh eh (j/n) kan savanahh vanavond in jou bed slapen dan slaap je bij mij.' Vraagt jeff.
Oh no! Ik vind het al erg genoeg om jou en haar in één kamer te zien en nu al in mijn bed slapen meen je die sireus meen je die.
'Ja is goed' lieg je.
Ik had gewoon moeten zeggen wat ik dacht denk je.Na een paar uur films hebben gekeken loop je je kamer in om je omtekleden 'jeff is heel erg veranderd' hoor je een stem achter je zeggen je draait je met een schrik naar achteren en zie savanahh op je bed zitten.
'Sinds ik hem kende is die gewoon zo' zeg je terwijl je aan het omkleden ben.
'Jeff is best wel leuk' zegt ze.
'Als jij één keer aan jeff kom zweer ik dat jij niet levend uit deze mansion komt !' Roep je boos.
JE LEEST
Jeff the killer X reader
Fiksi PenggemarMe ouders? Me vrienden? Me familie? 'Heb ik ze vermoord?' Ik kijk in de spiegel Naar de mes in mijn hand en De bloed op me heele lichaam.