Hoofdstuk 7

356 18 2
                                    

Je kijkt naar het grote huis.., '(j/n) kom je' roept jeff die een stuk verderop staat.
'Huh.., ow he ja..,' je rent naar jeff toe en pakt zijn hand vast samen met jeff hand in hand volg je slender.
Waneer je binnen komt zie je allerlei andere.., 'ken jij creepypasta?' Vraagt jeff.
Je schudt je hoofd 'ik heb er wel op het nieuws gezien en verhalen gehoord maar dat ze egt bestaan' zeg je.
Je ogen zijn gericht naar een jonge met een blauwe masker en zwarte gaten als ogen.
Hij loop naar jou richting toe samen met een klein meisje met lang bruin haar bloed in haar gezicht en een roze jurkje.
'Hallo Ben jij nieuw?' Vraagt het meisje.
'Ja ik ben (j/n)'.
'Yeuhh een nieuwe lid!' Schreuwt ze en rent rondjes.
'Hoi ik ben eyeles jack maar je kunt me E,J noemen' zegt de jonge met de blauwe masker.
'En jeff heeft veel over jou verteld' je kijkt jeff aan je ziet dat hij bloost.
'Laten we verder de huis bekijken' zegt jeff die je meetrekt verder de mansion in.
Waneer jullie iedereen ontmoet hebben en de huis hebben bekeken brengt jeff je naar een kamer.
'Deze kamer deel je samen met sally, de andere waren hellaas al bezet'.
'Geweldig' zeg je hardop.
Je kijkt naar sally die komt aanlopen 'Yeuhh me nieuwe kamer genoot' je ziet haar hellemaal stralen je geeft haar een knuffel 'wij gaan het gezellig hebben sally' zeg je tegen haar.
Je geeft jeff een kus op zijn wang.., je ziet hem blozen net als een tomaat.
'Tomaat' zeg je droog tegen hem je duwt het op je bed en ren de kamer uit je kijkt achterom en je ziet jeff achter je aan rennen, je springt de trap af en beland op je voeten jeff doet precies hetzelfde alleen struikeld dan over toby's been die hij uitsteekt waardoor jeff tegen de grond valt.
'Toby!' Schreuwt hij je loopt trug naar jeff 'lig je lekker' zeg je half huilend van de lachen.
Je ziet jeff van de grond spring en houd je stevig vast.
'Nu heb ik je' zegt hij met een grijns.
'En wat moet ik doen om los te komen' zeg je lachend.
'Mij een kus geven en toby op zijn bek slaan' zegt hij met een grotere grijns.
'Okeyy' zeg je en geeft hem een kus en rent achter toby aan
'NEE! JEFF!!' Schreuwt tobi.
Je rent achter tobi je springt van de grond vandaan en beland op de rug van tobi.
'Ga van me af!' Schreuwt hij dan vallen we beide op de grond.
'Gaat het?' Zegt tobi die half op je ligt.
'Ja, met jou' zeg je daarna, hij knikt waneer je ziet de hand van jeff naar je uitsteken je pakt zijn hand en trekt je omhoog.
Je kijkt een meisje aan die tussen de bomen staan 'wie is dat' zeg ik.
'Wie?' Zegt jeff.
Je wijst naar buiten naar het meisje.
'Ik zie niemand'
'Jawel daar ik ben niet gek!'
Je knipperd een paar keer je ogen en ze verdwijnt 'ze is weg?'
'(J/n) mischien heb je een beetje rust nodig was een drukke dag voor je vandaag'
'Ja mischien heb je gelijk'
Je loopt de trap op naar je kamer die je met sally deelt je springt je bed op en binnen enkele seconde val je in slaap.

Hejj allemaal ja Ik had beloofd om twee lange stukken te gaan maken, en dat is gelukt ik wil jullie supper veel bedanken dat ik meer dan 100 kijkers (lezers) heb, Byebyee little potato's xx
Vote && coment

Jeff the killer X readerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu