פרק 24 - אני הבוס

2.1K 128 29
                                    

*התמונה של ג'סטין מראה איך הוא היה קשוח וסמכותי בפגישה של הכנופיה*

אני יודעת שעוד לא הגעתן לכמות ההצבעות שביקשתי, אבל בגלל שהפרק נחתך והכל התבלגן החלטתי לוותר ולהעלות(:
-----

(עדיין מנקודת מבט של ג'סטין.)

אני מביט באסף. אני בטוח שיש לי מבט רצחני. הוא באמת שפוי? הוא באמת חושב שאתן לדבר הזה לקרות?

"הוא לא נכנס." אני מציב עובדה, והעובדות שלי בדרך כלל תמיד נשארות קבועות.

"בוא רק נחשוב על זה," מייק אומר. בחיי, גם את הבחור הזה אני שונא. "ניתן לו הזדמנ-"

"שום הזדמנות!" אני מתפרץ ודופק על השולחן בחוזקה.

"ג'סטין, אני באמת חושב שאנחנו צריכים אותו ." ג'רמי אומר. האיש שהביא את אסף לכאן.

"למה הבאת אותו הנה?" אני פונה הפעם אל ג'רמי.

"כולם כאן ידעו על זה, עשינו פגישה והחלטנו להביא את ההצעה שלנו אליך." הוא עונה לי. אני חושב שאני מתחרפן.

"פגישה בלעדי?" אני נשען על הכיסא ומשלב את ידי.

"כ-כן.." הוא עונה, מהוסס.

"ולמה זה קורה?" אני שואל שוב. הקול שלי רציני ואף אחד לא מעיז להסתכל לי בעיניים.

"כי רצינו לחשוב על-" ג'רמי מתחיל להגיד.

"כולכם בוגדים." אני פוסק. "אף אחד מכם, אף אחד, אף פעם לא יקבע פגישות בלעדי, זה א'. ב', לאף אחד מכם לא ניתנה הרשות בכלל ליזום פגישות, זה נתון אך ורק בידיי; ראש הכנופיה. האפשרות הזאת ניתנה למייק פעם אחת וכמעט התפוצצתי, אבל אחר כך הבלגתי ומילה אחת לא אמרתי על זה. אני חושש שאתם שוכחים מי הביא אתכם לכאן, ואם זה ככה- כנראה שאצטרך להעיף אחד או כמה מכם, אל מחוץ לכנופיה שלנו." אני אומר את מה שכולם חששו לשמוע. אני מחייך חיוך ערסי וערמומי, יודע שהכוח שלי הוא בלתי מוגבל. אני מפרק את שילוב ידי ושם את שתי כפות ידי על השולחן. "ועכשיו, מי רוצה להיות הראשון?"

כולם מפוחדים. כולם לבנים. כולם נראים כאילו ראו רוח רפאים. אני אוהב את השליטה שלי עליהם. אני אוהב את זה שאני משחק בם כאילו היו בובות על חוט. אולי אני מפלצת, אבל מה שכן, אני בהחלט חכם. אין להם שום דבר מלבד הכנופיה הזו - כאן הם מקבלים כסף, כאן יש להם חברים, כאן יש להם מקום מפלט, כאן הם מוגנים מהמשטרה, כאן הם זוכים להראות ולהוכיח את הכישרון שלהם, כאן זה הבית שלהם.

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now