פרק 39 - הנחיתה

1.3K 62 30
                                    

"אנג'ל," אני פונה אליה כשהיא מביטה בטלוויזיה. האור המעומעם והקול החלוש של הטלוויזיה גורמים לאווירה להיות רגועה יותר.
"אני צריך לדבר איתך על משהו."

היא מפנה אלי את תשומת ליבה, מסיטה את מבטה מהטלוויזיה ומסתכלת עלי בעיניה היפות והכחלחלות, "מה יש ג'סטין?"

"תראי.. אה.. היום בפגישה החלטנו שאנחנו חייבים להגן עלייך ועל אנאבל יותר. גם למאט ולפיטר יש בנות זוג, אנחנו לא יכולים להעמיד אתכן בסכנה כזו. אז.. פשוט, ההחלטה שלנו הייתה זה שתעברו לגור כאן, כולנו נגור כאן."

היא בולעת את רוקה באיטיות. לוקחות לה כמה שניות, אבל לבסוף היא אומרת, "מה?"

אני תופס בידיה, מרגיע אותה ומביט עמוק אל תוך עיניה. "זה בשבילך, זה לטובתך, שתהי מוגנת יותר."

"זה.. זה קצת.. לא יודעת, מה ההורים שלי יגידו?"

"לא משנה לי מה הם יגידו, גם אם הם יסרבו את חייבת לעבור לגור כאן כי פאקינג בטוח לך כאן יותר. אם לא, אני אעבור לגור אצלך, ולא אכפת לי מאף אחד. את מבינה את המצב? את מבינה עד כמה אני נחוש?"

היא מהנהנת באיטיות, נאנחת וחוזרת להביט בטלוויזיה.

"יופי." אני אומר לה וכורך את ידי סביב גופה. היא נשענת על החזה שלי וממקמת את עצמך שיהיה לה נוח יותר. אני מריח את ריח השמפו העדין מהשיער שלה ומחזק את אחיזתי בגופה.

"איך הבטן שלך?" אני שואל אותה. היא ממש התפחלצה לי פה בגלל שהעפתי לה את הביתולין המזוינים שלה לעזאזל.

"יותר טוב, פחות כואב."

"יופי," אני נושק לראשה. "אני מחכה לפעם הבאה בקוצר רוח."

היא מצחקקת, "תמיד היית כזה."

"מה לעשות שאני רוצה לדפוק אותך? אפילו על השולחן הזה דמיינתי שאני עושה אותך."

"כרגיל, בוטה וגס." היא מנפנפת אותי ומכה בחזי.

אני חוטף את השלט מידה, מכבה את הטלוויזיה במהירות, ומיד דוחף את אנג'ל. היא נשכבת על הספה, אני גוהר מעליה ומנשק אותה נשיקה גסה. "כמה שאני אוהב את השפתיים שלך אן,"

אני מרים למעלה את החולצה שלי שהיא לובשת על עצמה, והיא נשארת בהלבשתה התחתונה. אני נושך את שפתיי, הגוף הזה כל כך מושך אותי. אני מנשק את החזה שלה, פותח את החזיה שלה במיומנות, זורק אותה איפשהו ומיד תופס בחזה השופע שלה. "אני אוהב איך שכל דבר אצלך הוא בדיוק במידה הנכונה," אני נושק לחזה שלה, מלקק, מסניף, מה לא.

אני יורד לאט לאט למטה, מנשק את הטבור שלה. אני מנשק נשיקות רטובות ואיטיות על גופה העירום תחתיי, ומוריד לאט לאט את התחתון שלה.

היא מתכווצת תחת מגעי כשאני מחדיר לה אצבע ובו זמנית עובר בתנועות מעגליות על הדגדגן שלה. עם כל שניה שעוברת אני מגביר את הקצב, ורגליה מתחילות לרעוד.

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now