פרק 40 - להרוג

1.4K 82 51
                                    

חשוב מאוד שתסתכלו על התמונה של הפרק- איך ג'סטין נראה רע ופאקינג עבריין רשע וחסר רחמים.

------------------------------

הטלפון שלי מצלצל, ועל הצג מופיע שמו של ג'סטין. אני מיד עונה.

"אז, ההורים הקפדניים שלך הסכימו אה?" הוא אומר בקול המזלזל והצרוד שלו.

"יאפ, כנראה שכן."

"יופי. תארזי את שאר הדברים שלך מהארון, כל מה שתצטרכי, את הולכת לגור פה והפעם זה כבר לא לחודש."

הלב שלי מתכווץ; תחושה אחת של אושר עילאי- אני עומדת לגור עם ג'סטין, זה ממש חלום. תחושה שניה, מצמררת וקצת פחות מאושרת- אני עוזבת את ההורים שלי? איך זה קרה כל כך מהר? הייתי בטוחה שאעזוב רק כשאצטרך ללמוד בקולג'.

לימודים בקולג' היו המסלול הנכון עבורי עד לפני כמה חודשים, שבהם עברתי לגור בלוס אנג'לס, התחלתי ללמוד בתיכון 'לארנס' וחיי השתנו מין הקצה אל הקצה כשפניי פגשו בבחור בן התשע-עשרה עם הבלורית המבולגנת, והריצ'רץ' הפתוח של הסקיני שלו.

אז כן, הכיוון של החיים שלי השתנה. אני לא חושבת שללמוד בקולג' זו המטרה שלי, יותר אכפת לי מהחיים שלי עם ג'סטין. אני יודעת שהזנחתי את הלימודים השנה, והמחצית הראשונה כבר עברה. זאת אומר; אני כבר בסמסטר השני, והברזתי מבית הספר יותר ממה שהגעתי. אני לא רוצה לשבת ולטרוח כל היום בלימודים, ללמוד עד שעות מאוחרות ולגור הרחק מהמשפחה שלי בקולג' מזויין ורק האל יודע עם מי יתקעו אותי בחדר.

מדהים איך שדעות משתנות, ומטרות קבועות הופכות כבר ללא חשובות. הצבתי לעצמי מטרה אחת וזה לחיות עם ג'סטין את שארית חיי. הוא לא סתם אהבת נעורים, שנינו מרגישים ככה, אני בטוחה בתשעים אחוז שזה הגבר שאתחתן איתו. לגבר הזה נתתי את הנשמה שלי, את הביתולין שלי, את כל מה שהיה לי פרשתי בפניו; והוא לא יזרוק את הכל לפח.

"אנג'לינה?" קולו של ג'סטין מהטלפון קוטע את מחשבותיי.

"סליחה, מה? לא שמעתי אותך."

"אני אוהב אותך."

"אני אוהבת אותך, יותר ממה שתוכל לדמיין."

-

נשיקות במורד לחיי ושפתיי מעירות אותי משנת הצהריים שנפלתי אליה. "בייבי גירל קומי." אני נחשפת לקול המחוספס של ג'סטין.

"את כל כך אוהבת אותי אנג'ל, רואים עלייך." הוא אומר בגאווה.

"תפסיק להיות שחצן."

"שחצן? אני אומר את האמת. חוץ מזה, מי תעמוד בקסם שלי. גם חתיך, גם עשיר, אה ו.. גם חתיך."

אני מגלגלת את העיניים שלי וקמה בעייפות. ג'סטין מסתכל עלי ואני מבחינה בשיערו השטני שכבר ארך מאוד, הבלורית המושלמת והמסודרת כבר אינה כפי שהייתה, אבל אני מוצאת את זה מאוד מושך. הכל יפה לבחור הזה.

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now